تشکیل کمیته علمی یادآوری طرح های پژوهشی در کرمانشاه

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه از تشکیل کمیته علمی یادآوری طرح های پژوهشی در کرمانشاه خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا رحیمی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به اهمیت و نقش پژوهش در توسعه استان، نشست های کارگروه به صورت منظم و ماهیانه با حضور دستگاه ها، دانشگاه های استان، پارک علم و فناوری و مراکز رشد برگزار می شود.

وی افزود:در این کمیته نمایندگان پنج دستگاه اصلی عضو خواهند بود و دبیرخانه این کمیته نیز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی سپرده شده است امیدواریم با تشکیل این کمیته، طرح های پژوهشی و کاربردی که نیاز اصلی دستگاه ها هستند، مورد بحث و بررسی دقیق تر و کارشناسانه تری قرار گیرند.
رحیمی ادامه داد:در نشست کارگروه مقرر شد بررسی ها و اقدامات لازم برای برگزاری این رویداد مهم انجام گیرد تا در این هفته دانشجویان، دانش آموزان و دیگر گروه ها بتوانند ایده های و فناوری های برتر خود را به نمایش بگذارند.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از اعتبارات پژوهشی ملی دستگاه هایی که اعتبارات جاری را به صورت ملی دریافت می کنند گفت: به گونه ای برنامه ریزی شده که در استان از این اعتبارات ارزشمند به شکل بهتری در زمینه طرح های پژوهشی استفاده شودو همچنین این اعتبارات پژوهشی ملی به سمت دانشگاه دانشگاه و مراکز پژوهشی استان سوق داده شوند.

انتهای پیام/ز

 اعتبارات پژوهشی ملی به سمت دانشگاه باید سوق داده شود



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.