فرصت ایده آل برای تازه وارد های پرسپولیس

بازیکنان جدید پرسپولیس به احتمال زیاد در بازی با گسترش فولاد در ترکیب اصلی سرخپوشان پایتخت قرار می گیرند.

 به گزارش فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان پایتخت فردا در بازی معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باید به مصاف تیم گسترش فولاد بروند.

 علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سید جلال حسینی، وحید امیری و مهدی طارمی ملی پوشان تیم پرسپولیس هستند. به هر حال آنها بعد از بازی با تیم ملی سوریه امروز به تمرینات پرسپولیس اضافه شدند و خستگی در ساق پای آنها هنوز وجود دارد، براین اساس گفته می شود برانکو قصد دارد از بازیکنان نیمکت نشین و جوان خود در برابر گسترش فولاد استفاده کند.

به هر حال بازیکنان جدید پرسپولیس از جمله شایان مصلح، سیامک نعمتی، گادوین منشا و شجاع خلیل زاده این فرصت را دارند که با حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی برابر گسترش فولاد  توانایی خود را به برانکو ثابت کنند.

سرخپوشان پایتخت برخلاف سال های گذشته نیمکت قدرتمندی دارد و برانکو دغدغه ای در استفاده از بازیکنان خود برابر حریفان ندارد.

شاگردان برانکو بعد از بازی با گسترش فولاد باید عازم ابوظبی شوند تا برابر الاهلی عربستان صف آرایی کنند. با توجه به حساسیت بازی برگشت برابر الاهلی عربستان به نظر می رسد که برانکو به ملی پوشان تیم خود استراحت می دهد تا آنها آماده بازی با حریف عربستانی خود شوند.

برخی از بازیکنان پرسپولیس توانایی بازی در چند پست دارند و همین موضوع باعث می شود که برانکو نگرانی بابت مصدومیت و محرومیت بازیکنان خود نداشته باشد.

صادق محرمی و شایان مصلح درتمرینات چند روز گذشته تیم پرسپولیس جزء بازیکنان اصلی بودند و به نظر می رسد در بازی با گسترش فولاد هم در ترکیب اصلی قرار می گیرند.

بوژیدار رادوشویچ دروازه بان کروات پرسپولیس به احتمال زیاد به جای بیرانوند از دروازه سرخپوشان پایتخت برابر گسترش فولاد حفاظت می کند.

همچنین حسین ماهینی به همراه شجاع خلیل زاده  در غیاب سید جلال حسینی و محمد انصاری زوج خط دفاعی پرسپولیس را در بازی فردا را  تشکیل می دهند.

اگر برانکو قصد داشته باشد که از ملی پوشان پرسپولیس در ترکیب اصلی برابر گسترش فولاد استفاده نکند در آن صورت سرخپوشان پایتخت با این ترکیب به مصاف حریف تبریزی  خود می روند.

بوژیدار رادوشویچ، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، فرشاد احمد زاده، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور به احتمال زیاد برابر گسترش فولاد بازی می کنند.

انتهای پیام/

تغییرات در ترکیب پرسپولیس برابر گسترش فولاد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار