کارگاه آموزشی سرمایه گذاری در انرژی های تجدید پذیر

رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: کارگاه آموزشی یک روزه سرمایه گذاری در انرژی های تجدید پذیر در یاسوج برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  پورمعرفت رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان در این کارگاه یکی از سیاست های این شرکت در راستای اصل 44 قانون اساسی را ایجاد و توسعه نیروگاه ها و انرژی های تجدیدپذیر به منظور حفظ محیط زیست و تنوع بخشی به انرژی دانست و گفت:این شرکت به مدت 20 سال و به ازاء هر کیلو وات برق تولیدی از نیروگاههای خورشیدی با قیمت 700 تا 800 تومان از سرمایه گذاران خرید تضمینی می کند.

رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان  با بیان اینکه تاکنون نیروگاههای 6 و 10 کیلو واتی خورشیدی در استان ساخته و نصب شده است افزود: سرمایه گذارانی که قصد ساخت و راه اندازی نیروگاه خورشیدی تا 100 کیلو وات را دارند می توانند به شرکتهای توزیع نیروی برق استان مراجعه کنند.

وی افزود: سرمایه گذاران بیش از 100 کیلو وات برای مجوز باید به درگاه الکترونیکی ساتبا مراجعه و کاربرگهای لازم را اخذ و نام نویسی کنند.

اسلام زاده دبیر اجرایی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج هم برگزاری همایشها و کارگاههای آموزشی، بازاریابی و اعزام و پذیرش هیات های تجاری داخلی و خارجی را از برنامه های حمایتی این اتاق از سرمایه گذاران بخش خصوصی برشمرد و گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آگاهی بخشی و ارائه آموزشهای لازم برای ترغیب سرمایه گذاران بخش خصوصی استان برای سرمایه گذاری در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر و خورشیدی است.

عطارد استاد دانشگاه و مدرس این کارگاه هم گفت:حفظ محیط زیست ،افزایش بهره وری و اشتغالزایی ،صرفه جویی در انرژی از مهمترین فواید ساخت نیروگاههای تجدیدپذیر است.

 

انتهای پیام/ش

تلاش برای حفظ محیط زیست و تنوع بخشی به انرژی  در کارگاه آموزشی انرژی های تجدید پذیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.