پس از سه روز رقابت:

پایان اردوی انتخابی دختران استان کرمان

اردوی انتخابی دختران استان کرمان در رشته ی تنیس، در رده های سنی زیر ۱۶ و ۱٨ سال با قهرمانی جیران رشیدی و کیمیا عامری به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی هیئت تنیس استان کرمان، وحید کریم زاده، سرپرست هیئت تنیس استان کرمان گفت: این اردو از روز یک شنبه ۱۲ شهریور جاری در باشگاه تنیس اقبال شهر کرمان آغاز و در ۲ نوبت صبح و عصر پیگیری شد.

وی افزود: سرانجام این مسابقات بعد از ۳ روز رقابت و برگزاری ۱۶ دیدار روز سه شنبه با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

کریم زاده خاطرنشان کرد: بر این اساس، در رده سنی زیر ۱۶ سال، جیران رشیدی و سارا چاوشیان و در رده ی سنی زیر 18 سال کیمیا عامری و دریا امیری به ترتیب عناوین اول و دوم هر رده را به خود اختصاص دادند.

وی ضمن تبریک به نفرات راه یافته به تیم استان کرمان، ابراز امیدواری کرد: این تعداد در مسابقات قهرمانی کشور موفق و سربلند باشند .

کریم زاده از کادر داوری مسابقات متشکل از خانم ها: کرباسی ـ مهدی نژاد و حسنی  ـ  زنگی آبادی؛ محمدی، مسئول ثبت نام دختران و حمیدرضا زرکش، رئیس کمیته مسابقات تشکر و قدردانی کرد.

وی به اسامی بازیکنان رده های زیر ۱۶ و 18 سال انتخابی تیم دختران استان کرمان اشاره و تصریح کرد: در رده ی زیر 16 سال،  سارا چاوشیان، جیران رشیدی، نیایش دباغی نژاد و هدیه ابراهیم نژاد و رده ی زیر ۱٨ سال، کیمیا عامری، فاطمه ارجمند، مینا نخعی و دریا امیری برای تیم دختران استان کرمان انتخاب شدند.

انتهای پیام/ب

اردوی انتخابی تنیس استان کرمان پایان یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار