مرثیه‌ای که برای "محدثه"‌ها در اتوبوس شب خوانده شد/ ابداع روشی جدید در درمان سرطان/ حذف نگاه کارمندی به پرداخت حقوق معلمان/ پوشش ۸۵ درصدی هزینه‌های ناباروری

مرثیه‌ای که برای به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

 

مرثیه‌ای که برای "محدثه" ها در اتوبوس شب خوانده شد

دختر شادابی که آرزوی درمان پدر بزرگ و مادربزرگی که در کنار آنها رشد کرده بود را داشت، حالا باید منتظر عمل‌های جراحی بعدی و پیوند عضو باشد.

آخرین جزییات از وضعیت حادثه تصادف اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دستور تشکیل کمیته پیگیری برای بررسی ابعاد مختلف حادثه را دادیم.

ابلاغ سرفصل‌های بازنگری شده ۲۲ رشته تحصیلی به واحدهای دانشگاه آزاد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد با ابلاغ بخشنامه‌هایی، سرفصل‌های بازنگری شده ۲۲ رشته در تمامی مقاطع تحصیلی را اعلام کرد.

ضرورت پیشگیری از تنزل اخلاقی در جامعه پزشکی

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه همه افراد در معرض آسیب تنزل اخلاقی قرار دارند گفت: برخی افراد به اشتباه لباس پزشکان را به تن کرده‌اند.

جای خالی ارتقای کیفیت در آموزش عالی

دبیر ستاد توسعه فناوری و نوآوری گفت: امروزه مدل‌های تضمین و ارتقای کیفیت در برخی از سازمان‌های اقتصادی کشور اجرا می‌شود که جای خالی آن در آموزش عالی مشاهده می‌شود.

پوشش ۸۵ درصدی هزینه درمان ناباروری در کشور

معاون سابق درمان وزارت بهداشت گفت: ۸۵ درصد از هزینه‌های ناباروری در کشور تحت پوشش بیمه قرار دارد و تا امروز در حدود سه میلیون زوج درمان شده اند.

عوارضی که جراحی‌های زیبایی برجای می‌گذارد

معاون سابق درمان وزارت بهداشت گفت: ۸۵ درصد از هزینه‌های ناباروری در کشور تحت پوشش بیمه قرار دارد و تا امروز در حدود سه میلیون زوج درمان شده اند.

نگاه تربیتی و تخصصی به پرداخت حقوق در طرح جدید رتبه بندی معلمان

معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش با اشاره به تغییر نگاه به معلمان در حوزه پرداخت حقوق گفت: نظام جدید رتبه بندی تفاوت‌های بسیاری با طرح قبلی دارد.

روش جدید ترکیبی درمان سرطان ابداع شد

پژوهشگر واحد علوم و تحقیقات موفق به ابداع روشی جدید برای درمان سرطان به خصوص درمان سلول‌های سرطانی ریه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.