مهاباد؛

تاثیر مثبت نوای خوش اذان و تلاوت قرآن بر جامعه

داور بین المللی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته اذان: اشتیاق به یادگیری اذان در سال های اخیر افزایش یافته است.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، داور بین المللی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته اذان : با ایجاد فضای قرآنی در سطح کشور، راغبین به یادگیری رشته های قرآنی افزایش می یابند.تاثیر مثبت نوای خوش اذان و تلاوت قرآن بر جامعه


حسینعلی شریف، داور چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته اذان گفت: نوای خوش اذان مورد توجه بسیاری از مردم بوده چرا که اذان نمادی برای معرفی دینمان محسوب می شود.


وی ادامه داد: اذان گویی از ثواب ویژه ای برخوردار است لذا بسیاری از مسلمانان بر یادگیری آن اهتمام جدی دارند.


کارشناس، موذن و داور مسابقات در رشته اذان تاکید کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره ارشاد و تبلیغات اسلامی و آموزش پرورش زمینه دسترسی به دوره های کمک آموزشی این رشته قرآنی را فراهم سازند.


شریف درخصوص اهمیت و نقش برگزاری محافل و مسابقات قرآنی گفت: با ایجاد فضای قرآنی ، راغبین به یادگیری رشته های قرآنی افزایش یافته و هم اکنون علاقمندان بی شماری درصدد شرکت در مسابقات هستند.


این داور بین المللی با بیان اینکه سطح مسابقات نسبت به سال های پیشین تغییر محسوسی نداشته است، گفت: با توجه به اینکه رشته دعاخوانی یک رشته جدید محسوب شده و در بین متسابقین به خوبی شناخته نشده است لذا انتظار می رود در سالهای آتی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.


انتهای پیام/ع

ایجاد فضای قرآنی در کشور ، افزایش تعداد افراد علاقه مند به فراگیری قرآن را افزایش میدهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.