فرمانده نیروی انتظامی لرستان:

مهمترین رویکرد نیروی انتظامی، برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت است

فرمانده انتظامی لرستان گفت: برخورد قاطع پلیس با مجرمان و مزاحمین نوامیس و هنجارشکنان در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سردار مهدیان نسب، فرمانده نیروی انتظامی لرستان امروز (۱۴ شهریور) در دیدار با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، گفت: در سایه تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی در استان لرستان، مجرمان و هنجارشکنان خواب راحت نخواهند داشت.

وی با اشاره به برنامه ریزی به عمل آمده در نیروی انتظامی لرستان، افزود: برخورد قاطع پلیس با مجرمان و مزاحمین نوامیس و هنجارشکنان در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

سردار مهدیان نسب، مردم را بازوان نیروی پلیس دانست و گفت: پلیس خود را خادم مردم می‌داند و با قاطعیت و اقتدار در مقابل مجرمان خواهد ایستاد.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم و دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و اجرایی با نیروی انتظامی، افزود: ۱، ۴ دستگاه در پیشگیری از جرم دخیل هستند.

سردار مهدیان نسب، در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی، نیروی علمی است، گفت: امروز وضعیت دانش بنیان در نیروی انتظامی پایه گذاری شده است.

اقتصاد مقاومتی در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد

فرمانده نیروی انتظامی لرستان، در ادامه همچنین با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی در حوزه اقتصاد مقاومتی، گفت: ۱، ۸ اولویت در دستور کار پلیس قرار دارد که ۱، ۱ اولویت آن با موضوع اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه امسال سال اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال است که از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده است، ابراز کرد: وظیفه امنیت این موضوع بر عهده نیروی انتظامی است.

سردار مهدیان نسب، در ادامه گفت: بحمداله نیروی انتظامی در حوزه تامین امنیت اقتصاد مقاومتی موفق بوده است و تا پای جان در این راه به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/ د

برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت مهمترین رویکرد نیروی انتظامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار