حبیبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مسئولان اراده‌ای برای مبارزه با قاچاق کالا ندارند

دبیر کل جبهه ایستادگی گفت: مسئولان مربوطه نمی‌خواهند با قاچاق مبارزه شود و اراده‌ای برای مبارزه با این پدیده ندارند.

دولت برای جبران ممنوعیت ورود کل کشور کالا وارد می‌کندیدالله حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به خبرهایی مبنی بر واردات اجناس غیرضروری گفت: دولت به دلیل اینکه نمی‌تواند پول وارد کشور کند، تَن به واردات اجناس غیرضروری می‌دهد ولی دولت باید درباره این مسئله شفاف‌سازی کند تا مردم در جریان قرار  بگیرند.

دبیر کل جبهه ایستادگی تصریح کرد: اگر منطق دولت چنین است، حداقل باید کالاهای بهتر وارد کند و از واردات کالاهای غیرضروری مانند بیل، سنگ پا و امثال آن اجتناب کند.

وی مشکل بعدی درباره واردات کالاهای غیرضروری را نبود اراده جدی برای برخورد با این مسئله عنوان و تاکید کرد : ورودی‌های کشور ما برای مبارزه با قاچاق کالا کاملا قابل کنترل است و وقوع چنین اتفاقاتی نشان می‌دهد، مسئولان مربوطه نمی‌خواهند با قاچاق مبارزه شود و اراده‌ای برای مبارزه با این پدیده ندارند.

وی افزود: دلیلی وجود ندارد که ما بگوییم حجم زیادی از کالاهای غیرضروری وارد می‌شود، ولی نمی‌دانیم چطور وارد می‌شوند و در نهایت نام آن را قاچاق بگذاریم .

حبیبی تاکید کرد: وقتی حجم زیادی از کالاهای قاچاق وارد کشور می‌شود یعنی این کار مدیریت شده و توسط افرادی انجام می شود که منافع مشترک دارند.

انتهای پیام /

 

برخورد مسئولین در مقابله با قاچاق کالا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۱۲:۱۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
افرین حاج اقا حرف حق رو زدی0دست خودشون تو کاره)منظورم شغلهای شرافتمندانه بعضی از اقازاده هاستهست
آخرین اخبار