رئیس حوزه‌های علمیه لرستان:

نیروی انتظامی آبروی نظام اسلامی و شجره طیبه است

رئیس حوزه‌های علمیه لرستان، امنیت حاکم در جامعه را مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه روزی سبز پوشان نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی بازو و آبروی نظام اسلامی و شجره طیبه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت الاسلام "میناپور" رئیس حوزه‌های علمیه لرستان در دیدار با سرهنگ "شیراوژن" معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی لرستان گفت: سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی لرستان، فردی مومن، شجاع، متدین و ولایت مدار است.

وی نیروی انتظامی را بازو و آبروی نظام اسلامی و نهاد و شجره طیبه برشمرد و افزود: نیروی انتظامی نیرویی مقتدر است.

رئیس حوزه‌های علمیه لرستان امنیت حاکم در جامعه را مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه روزی سبز پوشان نیروی انتظامی قلمداد کرد و بیان داشت: در واقع امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط جامعه، ثمره حضور نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام میناپور اظهارداشت: به یقین، نیروى انتظامى یکى از نهادهاى مهم و بنیادین اجتماعى و امنیتى داراى وظایف و مأموریت‏ هاى خطیرى در فرایند تأمین امنیت است.

وی در ادامه گفت: پلیس، امروز مظهر و نهاد عدالت و مبارزه با ظلم و قانون‏ گریزى است.

رئیس حوزه‌های علمیه استان مقوله امنیت را یکى از مؤلفه‏ هاى مهم و بسترساز شکل‏ گیرى سایر مؤلفه‏‌ها و توسعه پایدار دانست و افزود: نیروى انتظامى نقش و کارکردى جدى در تحقق آن دارد.

وی یکى از پایه‏ هاى امنیت ملى جمهورى اسلامى را تأمین امنیت عنوان کرد و گفت: نیروى انتظامى، یکى از نهادهایى است که در نظم ‏بخشیدن به امور داخلى می ‏تواند نقش مهمى ایفا کند و در واقع تحکیم و استوارى امنیت ملى، به تقویت نیروى انتظامى وابسته است.

حجت الاسلام میناپور با بیان این که جایگاه و نقش نیروى انتظامى در پاسدارى از دستاوردهاى انقلاب اسلامى، در کنار دیگر نیروهاى مسلح جمهورى اسلامى ایران بر کسى پوشیده نیست، تصریح کرد: بزرگ‏ترین وظیفه پلیس، پاسدارى از ارزش‏ هاى اصیل انقلاب اسلامى است.

رئیس حوزه‌های علمیه لرستان در پایان گفت: تحقق این وظیفه بزرگ، در سایه راهکارهایى از جمله اتکال به خداوند متعال در کلیه امور، اعتقاد راسخ به ولایت فقیه، قانون گرایی و رعایت‏ شئونات اسلامى به دست می‌آید.

انتهای پیام/ د

نیروی انتظامی نیرویی مقتدر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.