عامری: احتمالا تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در لیگ شرکت نمی‌کند

سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: امروز در جلسه هماهنگی لیگ بسکتبال شرکت کردیم، اما هنوز تکلیف تیم مشخص نیست و تصمیم نهایی گرفته نشده است.

عامری : هنوز تکلیف تیم مشخص نیست / شاید در دسته های پائین تر حاضر شویمهادی عامری سرپرست تیم بسکتبال داشنگاه آزاد در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص حضور نمایندگان این تیم در جلسه هماهنگی مسابقات لیگ امسال گفت: امروز نمایندگان تیم ما در این جلسه حاضر شدند اما هنوز تکلیف تیم ما مشخص نیست.

او افزود: تغییر مدیریت در دانشگاه آزاد باعث شده تا سیاست ها تغییر کند. به همین دلیل هنوز چیزی مشخص نیست . البته ما با دادکان صحبت هایی داشته ایم اما در چند روز آینده به نتیجه نهایی می رسیم و تصمیم می گیریم که آیا قصد تیم داری درلیگ یا دسته های پائین تر داریم یا خیر و چه مقدار بودجه در اختیار خواهیم داشت.

سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در پایان و درباره کادر فنی این تیم بیان داشت : خوشبختانه سال گذشته توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم و سهمیه آسیا بگیریم به همین دلیل اولویت ما کار کردن با همان سرمربی پیشین و بازیکنان قدیمی است اما تا تکلیف نهایی تیم مشخص نشود نمی توان با قطعیت در این باره صحبت کرد.

انتهای پیام/

اظهار نظر سرپرست تیم بسکتبال داشنگاه آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار