قنبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هویت جریان اصلاحات و دولت روحانی به هم گره خورده است

عضو حزب مردم سالاری گفت: جریان اصلاحات، دولت روحانی را متعلق به خود می‌داند و هویت این جریان و دولت به هم گره خورده است.

داریوش قنبریداریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارنظر برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر فاصله گرفتن روحانی و جریان اصلاحات از یکدیگر، اظهار کرد: جریان اصلاحات دولت را از خود می‌داند  و در راستای موفقیت هر چه بیشتر آن تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: فاصله گرفتن روحانی از اصلا‌ح‌طلبان آرزوی برخی هاست که می‌خواهند به اختلاف‌ها دامن بزنند اما به هیچ وجه خواب آنان تعبیر نمی‌شود.

قنبری تاکید کرد: موضع اصلاح‌طلبان از طرف افراد سرشناس این جریان بیان شده است و اظهارنظر شخصی افراد را نمی‌توان به عنوان موضع کل جریان اصلاحات در نظر گرفت.

 عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با تاکید بر ضرورت نقد مشفقانه عملکرد دولت، اظهار کرد: جریان اصلاحات، دولت روحانی را متعلق به خود می‌داند و هویت این جریان و دولت  به هم گره خورده است.

وی خاطر نشان کرد: حمایت اصلاح‌طلبان از دولت روحانی همچون 4 سال گذشته، تا پایان این دولت هم ادامه دارد و برای رفع کاستی‌ها هم تلاش می‌کنند، بنابراین موضع ما حمایت و تقویت دولت است.

انتهای پیام/

 

اظهارنظر برخی اصلاح‌طلبان بر فاصله گرفتن روحانی و جریان اصلاحات از یکدیگر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار