نوبخت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

تغییراتی در ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب به زودی اتفاق می‌افتاد

عضو شورای مرکزی جمنا گفت: با برآیندی که در جبهه مردمی در حال شکل گیری است تغییرات خوبی در ساختار آن اتفاق خواهد افتاد.

منیره نوبخت عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره  حضور همه احزاب اصولگرا در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار داشت: هدف جمنا در آغاز راه این بود که از مجموعه احزاب سیاسی اصولگرای فعال به وجود بیاید و چهره های شاخص در این جبهه حضور یابند که تا حدودی توانست به این هدف خود جامه عمل بپوشاند.

وی افزود: در ادامه راه تلاش می‌شود که با استفاده از نقطه نظرهای اعضای شورای مرکزی جمنا عضو گیری گسترش یافته و احزاب بیشتری به این مجموعه بپیوندند.

نوبخت تصریح کرد: تغییرات ساختاری و تجدید نظر در ساز و کارها جمنا به طور طبیعی به ادامه فعالیت‌های آن کمک خواهد کرد، البته اساسنامه و مرامنامه‌ ای در زمان آغاز به کار این جبهه تدوین شد اما اکنون زمان آن فرا رسیده است که با دقت نظر بالایی ساز و کار و ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب بررسی شود و نظرات و انتقادها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب بیان داشت: اکنون با برآیندی که در جبهه مردمی در حال شکل گیری است اتفاق‌ها و ابداعات خوبی در ساختار جمنا اتفاق خواهد افتاد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  قرار است که تغییرها در جمنا بر مبنای نظرهای شورای مرکزی و افراد حزبی فعال صورت بگیرد و شورای مرکزی موظف است که این نظرها را در تغییر ساختار جبهه مردمی به کار بگیرد.

انتهای پیام/

 

تغییرات در ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار