نفرات برتر استعدادیابی باغ ملی معرفی می شوند/ توقف پخش باغ ملی در ایام محرم

پخش برنامه تلویزیونی باغ ملی در ایام محرم متوقف می‌شود و هنوز پخش این برنامه در ماه صفر مشخص نشده است.

احسان ارغوانی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی باغ ملی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این برنامه تلویزیونی گفت: خوشبختانه باغ ملی با توجه به مدت زمانی که روی آنتن بوده، به خوبی با مردم ارتباط برقرار کرده است و با فراخوانی که در کشف استعدادهای فرهنگی هنری داده بودیم، تا به امروز 63 هزار اثر ارسال شده و تا دو روز پس از عید غدیر، 15 نفر از افراد برتر معرفی می‌شوند.

وی در ادامه با بیان کرد: بعد از داوری بین 15 نفر برتر، نفرات اول تا سوم در برنامه ویژه سال تحویل حضور دارند و به عنوان عکاس، گزارشگر، مستندساز و ... برای برنامه اثر تولید می‌کنند و وارد رقابت مردمی می‌شوند.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «امروز هنوز تموم نشده» درباره ساختار جنگ شبانه باغ ملی اظهار کرد: با توجه به چهار سال تجربه‌ای که در برنامه سازی برای جوانان داشتم، امسال با گروه برنامه‌سازی خود تصمیم گرفتیم در شبکه دو سیما که بستر خانواده محور دارد در پخش شبانه، فضایی سرگرم‌کننده و مفرح را برای مخاطبان ایجاد کنیم.

ارغوانی با بیان اینکه در برنامه‌های گذشته پیام‌های بسیاری از تقاضای مردم برای حضور در برنامه‌سازی تلویزیونی داشتیم، درباره مشارکت مخاطبان در برنامه گفت: با فراخوانی که در برنامه دادیم، از افراد مستعد در برنامه‌سازی، گزارشگری، اجرا، مستندسازی و ... که علاقه داشتند در صدا و سیما حضور داشته باشند، استقبال کردیم.

وی افزود: باغ ملی از جمله برنامه‌هایی است که بدون حامی مالی به روی آنتن می‌رود و سعی کردیم با نگاهی ملی به همه اقوام ایرانی مهمان خانه‌ها شویم و همبستگی اقوام کرد، فارس، ترک، بلوچ و ...را نشان بدهیم.

ارغوانی درباره پخش برنامه باغ ملی در ایام محرم گفت: در ایام محرم پخش نداریم اما هنوز خبری از قطعی شدن پخش باغ ملی در ماه صفر نیست. در این مدت تعطیلی، داوران به شرکت‌کنندگان آموزش‌های لازم را برای شروع به کار در سازمان صدا و سیما می‌دهند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.