رویارویی تیم ملی فوتبال افغانستان و اردن

تیم ملی فوتبال افغانستان امشب در دیدار مرحله مقدماتی رقابت های ملت های آسیا در برابر تیم ملی فوتبال اردن به میدان میرود.

رویارویی تیم ملی فوتبال افغانستان و اردنبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، این بازی ساعت ۰۹:۳۰ امشب به صورت زنده  از تلویزیون پخش خواهد شد.

این نخستین باری است که اردن و افغانستان  روی در روی هم می ایستند.

افغانستان و اردن درحالی دربرابر هم به میدان میروند که  کاپیتان و سرمربی تیم ملی فتبال کشور شب گذشته در یک نشست خبری حاضر شدند و از آماده گی تیم ملی فتبال کشور سخن زنند.

ایتو فیستر، سرمربی تیم ملی فتبال گفت:" ما در تیم ملی سی بازیکنان داریم. برخی اوقات شماری از آنان آسیب دیده استند و برخی ها هم در تیم های باشگاهی شان بازی می کنند. بعضی اوقات آنان خوب بازی می کنند و بعضی اوقات هم نه. بازیکنان مشخصی زیر نظارت ما استند همگی خوشحال استند. ما برای این مسابقه صد درصد آماده استیم."

فیصل شایسته بازیکن گفت:" بازی با اردن، برای ما دشوار خواهد بود. اردن تیم نیرومندی دارد. اما ما هم برای باخت نیامده ایم و برای پیش رفتن، به امتیازهای بیشتر نیاز داریم."

تیم ملی فتبال کشور در گروه سوم رقابت‌های مقدماتی جام ملت های آسیا با اردون، ویتنام و کمبودیا هم گروه است.

دراین گروه اردن با چهارامتیاز صدرنشین است، کمبودیا با سه امتیاز دوم است، ویتنام با دو امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است و افغانستان با یک امتیاز در آخر گروه قرارگرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار