معاون سیاسی و اجتماعی استاندارسیستان وبلوچستان :

لزوم ایجاد تشکل مردمی در حمایت از جامعه ایثارگران

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ایجاد تشکل مردمی برای حمایت و اجرای قوانین مرتبط با ایثارگران در جهت رسیدن به اهداف مورد نظر را در ابعاد مختلف ضروری دانست.

لزوم ایجاد تشکل مردمی در حمایت از جامعه ایثارگرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، جمشید نژاد معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان امروز در نشست مشاوران امور ایثارگران که با حضور مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: در برنامه ششم توسعه در مقایسه با برنامه پنجم کلیات خدمات رسانی به جامعه ایثارگران به لحاظ مباحث اجتماعی و خدمات رسانی با وسعت دید بهتری در نظر گفته شده است.

جمشیدنژاد افزود : تصویب قوانین و مقررات هم در مجلس شورای اسلامی و هم در آیین نامه های اجرایی که توسط دولت تصویب می شود، نشان از همدلی و عزم در جهت حمایت از جامعه ایثارگران دارد.

وی خطاب به مشاوران ایثارگران دستگاههای اجرایی استان گفت: مشاوران امور ایثارگران در دستگاههای اجرایی باید به عنوان ناظر و دیده بان واقعی و در ارتباط با مسئولین در جهت اصلاح و اجرای قوانین تلاش نمایند.

جمشیدنژاد تأکید کرد : نحوه تعامل با نهادهای اثرگذار و درک موثر از کمبودها و مشکلات و تلاش برای تحقق مطالبات در رسیدن به اهداف بسیار موثر است .

وی افزود : مصداق عملی این موضوع ، تلاش استاندار برای جذب 120 هزار کودک بازمانده از تحصیل در استان بود که پیگیری ها و تعامل ایشان با مسئولین کشوری سبب جذب اعتبار برای آموزش این کودکان شد و امسال نیز 70 هزار کودک بازمانده جذب خواهند شد .

وی ضمن قدردانی از حضور دکتر عباسی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران در استان افزود : چهارمین سفر دکتر عباسی به استان، نشان از توجه ایشان در حمایت از ایثارگران سیستان و بلوچستان دارد.

انتهای پیام/ع

ایجاد تشکل مردمی در حمایت از جامعه ایثارگرانضروری دانست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار