سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ساخت موسیقی «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» آغاز شد

جدیدترین فیلم سینمایی محمد علی سجادی در مرحله ساخت موسیقی قرار دارد و به‌زودی آماده نمایش می‌شود.

اخت موسیقیمحمد علی سجادی کارگردان سینما با اشاره به آخرین وضعیت ساخت «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ساخت موسیقی این اثر توسط احسان آنالویی در استودیو پژواک آغاز شده است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید تا اواخر هفته آینده به پایان می‌رسد.

وی درباره زمان ارائه این اثر به منظور دریافت پروانه نمایش اظهار داشت: پس از اتمام ساخت موسیقی و انجام برخی کارهای فنی، برای دریافت پروانه نمایش اقدام می‌کنیم.

این کارگردان درباره حضور بازیگران جدید در «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» تصریح کرد: در این فیلم از بازیگران جدیدی بهره بردیم که توانمند هستند و به نوعی کشف شده‌اند. در آینده خبرهای بیشتری از آنها خواهیم شنید.

گفتنی است؛ رضا مولایی، مریم همتیان، جلال ترابی و شیرین ولی‌پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

امیررضا معتمدی جلوه‌های ویژه، احسان آنالویی ساخت موسیقی، محمود موسوی‌نژاد صداگذاری و محمدعلی سجادی تدوین این فیلم را بر عهده دارند.

دیگر عوامل اصلی فیلم سینمایی «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» عبارتند از:

نویسنده و تهیه‌کننده: محمدعلی سجادی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، سرمایه‌گذار: محمدرضا مصباح، مجری طرح: محسن بابایی، صدابردار همزمان: مهدی ابراهیم‌زاده، اصلاح رنگ و نور: امیررضا معتمدی، طراح چهره‌پردازی: محسن بابایی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: ایمان توکلی، امور تولید: مصطفی سجادی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: امیر خدامی، ساخت دکور: حمید آرایش.

 

انتهای پیام/

 

کار تولید «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» به کجا رسید؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار