سردار جوانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

برجسته بودن حضور جوانان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: حضور جوانان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل برجسته بوده و تعداد زیادی از شهدا را جوانان تشکیل می‌دهند.

سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره روحیه انقلابی و جهادی جوانان امروز در مقایسه با نسل دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: جوانان در شکل‌گیری نظام اسلامی نقش بالایی دارند.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با توطئه‌های مختلف قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را داشتند ولی توطئه‌های استکبار با هوشیاری مقام معظم رهبری و جوانان خنثی شده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به حضور جوانان در جبهه‌های حق علیه باطل، بیان داشت: حضور جوانان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل برجسته بوده و تعداد زیادی از شهدا را جوانان تشکیل می‌دهند.

سردار جوانی با بیان اینکه حضور جوانان در استمرار نظام اسلامی استمرار پیدا کرده، بیان داشت: ما در صحنه‌های مختلف حضور جوانان را پررنگ و فعال می‌بینیم و این حضور  سرزندگی و پویایی نظام اسلامی را در پی داشته است.

وی تأکید کرد: زمانیکه محسن حججی به شهادت رسید مقام معظم رهبری او را از رویش‌های انقلاب اسلامی دانستند و فرمودند که جوانان امروز کمتر از نسل دوران  دفاع مقدس نیستند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه درسپاه با اشاره به مدافعین حرم ادامه داد: عمده شهدای مدافع حریم اهل بیت(ع) جوانان هستند. 

سردار جوانی با اشاره به حضور جوانان در اردوهای جهادی، گفت: امروزه جوانان در رأس  اردوهای جهادی قرار دارند و در قالب گروه‌های مختلف برای کمک به محرومان به آن مناطق  سفر می‌کنند.

انتهای پیام/

 نقش جوانان امروز کمتر از نسل دوران  دفاع مقدس نیست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار