آغاز مرحله نخست جشن عاطفه‌ها از ۲۴ شهریورماه

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور مرحله نخست جشن عاطفه‌ها ۲۴ شهریورماه در استان اجرا می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  محبی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها با بیان اینکه امسال جشن عاطفه‌ها در دو مرحله برگزار می‌شود گفت: همزمان با سراسر کشور مرحله نخست این جشن ۲۴ شهریورماه در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: امسال ۶۰۶ پایگاه ثابت و سیاربرای جمع آوری کمکهای مردمی جشن عاطفه‌ها در نظر گرفته شده که از این تعداد ۵۰۶ پایگاه در مدارس و بقیه در میادین و خیابانهای مراکز شهر‌های استان برپا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه مرحله دوم این طرح ۱۹ مهرماه برگزاری می‌شود ادامه داد: این جشن با مشارکت صداوسیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، سپاه فتح و مردم خیر و نوعدوست برگزار می‌شود.

محبی اضافه کرد: هم اکنون ۱۰ هزار و ۱۲۴ دانش آموز و دانشجو دراستان زیر پوشش این نهادند که ۸ هزار نفر آن دانش آموز هستند.

وی با بیان اینکه تمامی کمکهای جمع آوری شده تا پیش از بازگشایی مدارس بین دانش آموزان نیازمند به ویژه دانش آموزان مناطق محروم استان توزیع می‌شود گفت: کمکهای جمع آوری شده در مدارس به دانش آموزان همان مدرسه اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه در جشن عاطفه‌های پارسال حدود ۱ میلیارد تومان کمکهای نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده است افزود:امسال تعهد شده با به کارگیری همه امکانات و با مشارکت نهاد ها، ادارات و سازمانهای استان این مبلغ به ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.

انتهای پیام/ش

برگزاری جشن عاطفه ها در استان همزمان با سراسر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.