برگزاری دوره های آموزشی آنلاین در کرمانشاه

مديركل دفتر برنامه ريزی، نوسازی و تحول اداری استانداری گفت:برای اولين بار دوره های آموزشی ضمن خدمت كلاس آنلاين در استانداری كرمانشاه برگزار می شود .

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛معارف فلاحی مديركل دفتر برنامه ريزی، نوسازی و تحول اداری استانداری  گفت: باتوجه به مطالعات و تحقيق هايی كه برای عدم حضور همكاران دركلاس های آموزشی انجام شد به اين جمع بندی رسيديم كه به سمت آموزش های مدرن برويم كه در آن نوآوری، جذابيت و مزايايی بر روشهای قديمی داشته باشد.
وی با بیان اینکه  كلاس آنلاين (مجازی) بهترين شيوه ای بود كه انتخاب نموديم تا ايجاد انگيزه برای حضور و استفاده بهينه از زمان صورت پذيرد گفت:امسال ٤دوره آموزشی بمدت ٥٠ ساعت و با حضور ٥٣٠ متقاضی بصورت كلاس انلاين در حال برگزاری است.
فلاحی  با اشاره به  اينكه ميزان استقبال همكاران از كلاس آنلاين فوق العاده هست،گفت: به يقين می توان گفت كه استانداری كرمانشاه جز اولين استانداری های كشور هست كه دوره های آموزشی  آنلاین برگزار می كند.
وی مزايای آنلاين دوره های آموزشی جلوگيری از اتلاف وقت همكاران،پرهيزاز خطرات جاده ای برای همكاران شهرستانی ،صرفه جويی در منابع و بودجه های اموزشی،استفاده از اساتيد مجرب و فاصله گرفتن از اُسلوب های اموزشی قديم وحركت به سوی شيوه های مدرن جديد در امر تدريس و يادگيری عنوان كرد.

 

انتهای پیام/ز

صرفه جويی در منابع و بودجه های اموزشی با برگزاری کلاس آنلاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.