هاشمی:

آب تهران مشکل کیفی ندارد/نیمی از تجهیزات برقی استان تهران عمری بالای 25 سال دارد

استاندار تهران گفت: آب تهران هیچ مشکل کیفی نداشته و حداقل کیفیت لازم عملیاتی شده است.

آب تهران مشکل کیفی ندارد/ رفع مشکل زیرساخت های انرژی نیازمند منابع آبی استبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،حسین هاشمی استاندار تهران در مراسم افتتاحیه طرح ارتقای کیفیت آب شرب جنوب تهران عنوان کرد: یکی از اولویتهای دولت یازدهم مسئله تأمین آب شرب سالم بود، چرا که دراین خصوص نگرانی های زیادی وجودداشت.

وی ادامه داد: در شرق تهران بیش از 50 میلیون متر مکعب کمبود آب داریم و در جنوب شهر نیز کیفیت آب دغدغه اصلی ماست، اما در حال حاضر با هیچ مشکلی در حوزه آب به لحاظ کمی و کیفی مواجه نیستیم.

هاشمی اظهار کرد: پروژه انتقال اَب از سد لار می تواند در میان مدت مشکل آب شرب تهران را حل کند، البته این امر نیازمند مدیریت مصرف است. علاوه بر این موضوع، اکنون علی رغم افزایش جمعیت، شاهد کاهش 1.72 درصدی مصرف آب تهران هستیم.

استاندارد تهران گفت: از مجموع 41 طرح آب و فاضلاب در کل کشور 10 طرح آن در استان تهران اجرا شده و بیش از یک میلیارد متر مکعب آب در تهران تصفیه شده است.

وی با اشاره به ضعف زیرساخت های انرژی در تهران بیان کرد: بیش از 50درصد از تجهیزات برقی در استان تهران عمری بالای 25 سال دارد و برای بهبود این وضعیت راهی بجز تأمین اعتبارات از طریق فاینانس وجود ندارد.

هاشمی در پایان تصریح کرد: آب تهران هیچ مشکل کیفی نداشته و حداقل کیفیت لازم عملیاتی شده و این طرح تنها در راستای ارتقای کیفیت آب در استان تهران است.

 انتهای پیام/

کاهش 2 درصدی مصرف آب تهران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار