کریمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اقداماتی که در صورت گم شدن دفترچه تامین اجتماعی باید انجام داد

افرادی که دفترچه بیمه آنها گم شده، باید برای دریافت المثنی به کارگزاری شعب بیمه مراجعه کنند و مفقود شدن دفترچه درمان را به نمایندگان بیمه اطلاع بدهند. 

اقداماتی که در صورت گم شدن دفترچه تامین اجتماعی باید انجام دادبهروز کریمی مدیرکل نام نویسی و حسابهای انفرادی سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد : افرادی که تحت پوشش تامین اجتماعی هستند با دفترچه درمان به مراکز درمانی مراجعه می کنند، اما اگر دفترچه درمان فرد بیمه شده مفقود شود باید المثنی تهیه کند.

وی افزود: افرادی که دفترچه بیمه آنها گم شده، باید برای دریافت المثنی به کارگزاری شعب بیمه مراجعه کنند و مفقود شدن دفترچه درمان را به نمایندگان بیمه اطلاع بدهند. 

مدیرکل نام نویسی و حسابهای انفرادی سازمان تامین اجتماعی گفت: برای درخواست صدور دفترچه المثنی باید مدارک لازم همچون کارت ملی و شناسنامه را با 3 قطعه عکس 4*3  به همراه داشته باشند.

کریمی بیان کرد: هزینه صدور دفترچه المثنی نصف حداقل دستمزد روزانه کارگر،در حدود 13 هزار تومان است.

مدیرکل نام نویسی و حسابهای انفرادی سازمان تامین اجتماعی در پایان گفت: دفترچه های درمان المثنی، پس از تحویل مدارک لازم در همان روز و به صورت آنی صادر و تحویل متقاضی می شود.

انتهای پیام/

اگر دفترچه درمان تامین اجتماعی گم شد چه کار کنیم؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهراسعیدی
۲۱:۳۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام من دفترچه ی قبلیم ک برگه هاش تموم شده بودرودورانداختم الان بیمه لازم داره چیکارکنم
Germany
میلاد
۰۹:۲۴ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
سلام.
مگه ما پول بیمه نمیریزیم دیگه برای گرفتن المثنی چرا باید پول بدیم چاپ یه دفترچه مگه زحمتی داره؟؟همش رو دستگاه چاپ میکنه البته درسته هزینه زیادی نمیگیرن ولی بنظرمن حتی هزار تومن هم نباید گرفت
Iran (Islamic Republic of)
یاسر ندیمی
۲۰:۲۸ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
باعرض سلام خدمت شما من دفترچه بیمه خود را چند روز میشه گم کردم باید چه کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
صحرانورد
۱۲:۲۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام چرا برای دفترچه تامین اجتماعی 25 هزار تومان می خواهند
Iran (Islamic Republic of)
علی یعقوبی زاده
۰۹:۰۹ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
با سلام فرزند اینجانب زینب خانم متولد 1396/1/14 است و دفتر چه اش مفقود شده است . آیا همراه شناسنامه عکس هم می خواهد . هنوز 3 سال ایشان تمام نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
رفیعه امیری
۱۷:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام استان کرمان هستم و دفترچه ام گم شده . بیمه ام تهران رد شده . سازمان تامین اجتماعی جیرفت مراجعه کردم گفت ما فقط user خودمون را داریم و از شعبه دیگه را نمیتونم ببینم . باید برم تهران برای دفترچه ؟
آخرین اخبار