حاج بیگی: معوقات مالی باشگاه را حل و فصل می کنیم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا معوقات مالی باشگاه را حل و فصل کنیم تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید.

محمد رضا حاج بیگی در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: بازدیدی از ورزشگاه شهید کاظمی داشتیم و وضعیت این ورزشگاه را مورد بررسی قرار دادیم تا در آینده بتوانیم امکانات این ورزشگاه را توسعه بدهیم. در جلسه بعدی هیئت مدیره در مورد ارتقای امکانات ورزشگاه کاظمی تصمیمات لازم را می گیریم.

او ادامه داد: همچنین دیداری با کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی داشتیم و برانکو اطلاعاتی درباره وضعیت تیم در آستانه بازی با الاهلی عربستان به اعضای هیئت مدیره ارائه کرد.

بحثی درباره نحوه پرداخت جریمه ژوزه مطرح نشد

حاج بیگی درباره وضعیت پرونده مانوئل ژوزه بیان کرد: صحبتی در مورد بدهی ها به خصوص پرداخت جریمه مانوئل ژوزه در جلسه هیئت مدیره نشد و بیشتر زمان جلسه درباره وضعیت ورزشگاه کاظمی سپری شد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اقدام مسئولان برای پرداخت بدهی سنگین به مانوئل ژوزه تصریح کرد: به هر حال تمام تلاش خود را می کنیم تا معوقات مالی را رفع و رجوع کنیم تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید. مسائل مالی را در جلسات بعدی هیئت مدیره بررسی می کنیم.

مطالبات بازیکنان را به زودی پرداخت می کنیم 

حاج بیگی درباره اعتراض بازیکنان پرسپولیس به پرداخت نشدن پاداش پیروزی ها بیان کرد: در حال حاضر باشگاه پرسپولیس درگیر پرداخت مطالبات ژوزه و دستیارانش است و به زودی با تامین منابع مالی پاداش بازیکنان هم می دهیم و زحمات آنها را جبران می کنیم.

او درباره بدهی مالیاتی سنگین باشگاه پرسپولیس گفت: به هر حال مدیریت باشگاه پیگیری های لازم را در این مورد می کند تا مشکلات مالیاتی باشگاه حل شود. همچنین وزیر ورزش و جوانان هم حمایت های لازم  برای  حل مشکلات مالیاتی باشگاه انجام می دهد.

همدلی و وفاق در پیشبرد اهداف باشگاه موثر است 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره مشکلات باشگاه پرسپولیس بیان کرد: مشکلات باشگاه با درایت طاهری و حمایت اعضای هیئت مدیره برطرف می شود. همچنین همدلی میان مسئولان پرسپولیس در پیشبرد اهداف باشگاه موثر است. در حال حاضر وضعیت باشگاه پرسپولیس مناسب است و مشکلی وجود ندارد.

حاج بیگی در مورد عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: من در مورد مسائل فنی اظهار نظر نمی کنم و کمیته فنی باشگاه باید درباره عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات صحبت کند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره بازی برگشت برابر تیم الاهلی عربستان تصریح کرد: بازی سختی در ابوظبی پیش رو داریم اما بازیکنان انگیزه بالایی برای پیروزی در این بازی دارند. امیدوارم تیم ما با حمایت هواداران بتواند این بازی را پیروز شود و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

اعضای هیئت مدیره به ابوظبی سفر می کنند 

او ادامه داد: اعضای هیئت مدیره به علت حساسیت بازی برگشت  قصد دارند به همراه تیم به ابوظبی بروند تا روحیه بازیکنان را برای بازی با الاهلی افزایش بدهند. تکلیف سفر اعضای هیئت مدیره به ابوظبی شنبه هفته آینده مشخص می شود. 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: هواداران سرمایه باشگاه هستند و باشگاه نیاز به حمایت طرفداران دارد تا مشکلات مالی باشگاه برطرف شود. حمایت هواداران باید دائمی باشد تا بازیکنان با انگیزه بالا به مصاف حریفان خود بروند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار