رئيس پليس آگاهي استان اصفهان خبرداد:

انبار 9 ميلياردی لوازم پزشكی لو رفت

رئيس پليس آگاهی استان اصفهان از كشف يک محموله لوازم پزشكی خارجی به ارزش 9 ميليارد ريال كه در انباری دپو و آماده توزيع بود، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ستار خسروی در تشریح خبر کشف محموله لوازم پزشکی قاچاق اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی اقدام به توزیع یک محموله سنگین لوازم پزشکی در انباری کرده و قصد توزیع آن‌ها را دارد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل یک محموله لوازم پزشکی خارجی کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینکه مالک محموله مدارک مربوطه گمرکی را ارائه نداد، مطرح کرد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی از تحویل لوازم کشف‌شده به اداره گمرک خبر داد و بیان کرد: محموله مکشوفه از سوی کارشناسان 9 میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است.

خسروی در پایان خطاب به کلیه قاچاقچیان کالا و مفسدان اقتصادی جامعه گفت: نیروی انتظامی و قوه قضائیه با قاطعیت تمام با این گونه افراد برخورد خواهند کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهند داد. 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار