شناخت نفرات برتر جشنواره قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو در تبریز

نفرات برتر چهاردهمین جشنواره قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو در تبریز معرفی شدند.

شناخت نفرات برتر جشنواره قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ چهاردهمین جشنواره  قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو درتبریز در 4 رشته حفظ ، قرائت ، مفاهیم و احکام و در دو بخش دختران و پسران برگزار شد در رشته قرائت دختران ، کامرانی از آذربایجان شرقی در مقطع اول و بیگلری از زنجان در مقطع دوم به عنوان نفرات برتر این رشته انتخاب شدند.


در رشته قرائت و اذان پسران نیز شاهی در مقطع اول از استان گلستان و جعفری در مقطع دوم از استان مرکزی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.


در رشته حفظ دختران در مقطع اول اصغری از اصفهان و در مقطع دوم نوری از زنجان برتر شدند و در بخش حفظ برادران نیز کرمی از اصفهان در مقطع اول و در مقطع دوم وکیلی از استان خراسان رضوی در رتبه های برتر قرار گرفتند.


همچنین در رشته مفاهیم دختران در مقطع اول شهرستانی از سمنان و در مقطع دوم درانی از کرمان و در بخش مفاهیم برادران نیز نخعی از کرمان در مقطع اول و در مقطع دوم امیرحسینی از استان مرکزی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.


در رشته احکام دختران هم پسندیده از خراسان رضوی در مقطع اول و در مقطع دوم شایان نژاد از خوزستان برگزیده شدند و در بخش احکام پسران نیزدر مقطع اول خیری ازخراسان رضوی و در مقطع دوم خیری از استان اصفهان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم اختتامیه این جشنواره با تاکید بر اینکه باید فضای جامعه فضای قرآنی باشد ، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی قرآن از مهجوریت خارج شد و امروز نه تنها حافظان و قاریان ایرانی در داخل کشور بلکه در مجامع جهانی می درخشند و افتخار آفرینی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: در سایه حاکم شدن فرهنگ قرآنی در جامعه حضور جوانان و نوجوانان در محافل مختلف فرهنگی و مذهبی بیش از گذشته مشهود است.

امام جمعه تبریز حفظ ، قرائت و آشنایی با مفاهیم قرآنی ، تدبر ، تفکر و عمل به قرآن را از ضرورت های مهم دانست و گفت : باید قدر این نعمت الهی را بدانیم و به وظایف سنگین خود در قبال قرآن عمل کنیم.

انتهای پیام/خ

درچهاردهمین جشنواره قرآنی فرزندان کارکنان وزرات نیرو بیش از 400 شرکت کننده حضور داشتند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۰۰:۱۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام
خداقوت
موفق باشید