عرضه تولیدات کانون پرورش فکری کودکان در یاسوج

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان کهگیلویه و بویراحمد گفت: غرفه عرضه محصولات و تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در یاسوج برپا شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ گرجی زاده  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت:این کانون با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی و هنری استعدادها و خلاقیت‌های متنوع کودکان و نوجوانان را پرورش می دهد.

وی برپایی غرفه عرضه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را فرصت مناسبی برای ارتباط هر چه بیشتر خانواده‌ها با کانون دانست و خواستار همکاری سایر نهادهای فرهنگی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ادامه داد: غرفه محصولات فرهنگی هنری و نوشت افزار ایرانی اسلامی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک کودک و در مرکز فرهنگی هنری شماره 1 یاسوج برپا شده است.

گرجی زاده اضافه کرد: با انجام کارهای فرهنگی و توسعه مراکز عرضه محصولات فرهنگی کانون علاوه بر توانمندی اقتصادی به دنبال آشنا کردن بیشتر خانواده‌ها و اولیای تربیتی با محصولات فرهنگی هنری کانون به‌خصوص کتاب هستیم.

 

انتهای پیام/ش

برپایی نمایشگاه تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک کودک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.