با حکم وزیر بهداشت؛

انتصاب دکتر ایمانیه به عنوان نماینده وزیر بهداشت

با حکم وزیر بهداشت، محمدهادی ایمانیه به عنوان نماینده خود در شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با حکم وزیر بهداشت، محمدهادی ایمانیه به عنوان نماینده خود در شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب شد.

در بخشی از این حکم خطاب به دکتر محمد مهدی ایمانیه آمده است:

شورای آموزش پزشکی و تخصصی یکی از ارکان اساسی نظام آموزش عالی و متولی آموزش پزشکی و تخصصی بالینی در حوزه علوم پزشکی می‌باشد و وظیفه خطیر ارتقاء کیفیت آموزش پزشکی در رشته‌های تخصصی از طریق نظارت بر واحد‌های آموزشی و برگزاری آزمون‌های مرتبط را به عهده دارد.


بدون شک حضور اساتید برجسته‌ای مانند حضرت‌عالی که سال‌ها در زمینه‌های اجرایی و آموزشی دارای تجربیات ارزشمندی می‌باشید که در این شورا می‌تواند در استحکام تصمیمات و اتخاذ سیاست‌های مدبرانه بسیار مؤثر باشد؛ لذا با عنایت به تخصص، تعهد و سوابق برجسته، حضرتعالی را به سمت نماینده وزیر در شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب می‌نمایم.


امیدوارم با حضور جناب عالی در این شورا و با همکاری سایر اعضاء، شاهد ارتقاء سطح کیفی آموزش پزشکی در رشته‌های تخصصی بالینی در کشور باشیم.

توفیق روزافزون شما را در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرائی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت خدمت به ملت شریف ایران از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.


گفتنی است، علیرضا زالی استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی، سیدامیرمحسن ضیایی استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی، محمدرضا ظفرقندی استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تهران و علی جعفریان دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تهران از دیگر اعضای نماینده وزیر در شورای آموزش پزشکی و تخصصی هستند که حکم آن‌ها به‌صورت جداگانه بوسیله وزیر بهداشت صادر شده است.
انتهای پیام/ت


انتخاب دکتر ایمانیه به عنوان نماینده وزیر در شورای آموزش پزشکی و تخصصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
یکی از شریف ترین انسان های ایران