استاندار یزد در نشست چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی /وفاداری مردم به امام و انقلاب تبیین شود

استاندار یزد گفت:نقش رهبری در هرانقلاب وهرنظامی بسیار مهم وبایداین نفش را در شروع انقلاب وحال حاضر به مردم انعکاس داده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سیدمحمدمیرمحمدی استاندار یزد  در نشست ستاد رسانه ای نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از صدا و سیمای مرکز یزد به جهت تشکیل این ستاد گفت: رسانه ملی همواره نقش تاثیر گذار خود را دراین حوزه انجام داده است.

میرمحمدی با تاکید بر اینکه جشن ها و برنامه ها باید با محوریت مردم وبه صورت مردمی برگزار شود افزود: انقلاب اسلامی متعلق به مردم و مال مردم است.

وی اصلی ترین مسئله های که همواره مورد توجه امام بوده است را وحدت کلمه دانست و افزود: دشمن همواره درصدد اختلاف افکنی بین مردم و مسئولان بوده است.

استاندار یزد با بیان اینکه باید وفاداری مردم به امام وانقلاب تبیین شود گفت:نقش رهبری در هرانقلاب وهرنظامی بسیار مهم است وبایداین نفش را در شروع انقلاب وحال حاضر به رهبری ولایت فقیه به مردم انعکاس داده شود ومی توان با برگزاری کرسی های آزاداندیشی ودانشجویی نسل جدید را با رهبری انقلاب آشنا کرد.

وی برای باشکوه برگزار شدن این مراسم پیشنهاد داداز سوی صداوسیما نامه ای به ارگان های دولتی و خصوصی ارسال شود و یک برنامه یکساله دراین خصوص تدوین گردد.

استفاده بهینه از آرشیو رسانه ملی و منابع موجود نزد نهادها و مردم،مرور بر تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی مرتبط با موارد بومی،تکریم شهدای انقلاب اسلامی،ساخت 48 برنامه ترکیبی در قالب نمایش، مستند رادیویی و مسابقه،معرفی مبارزین شاخص انقلاب ،تهیه گزارش ویژه ای از آیت الله ناصری یار امام و رهبری ،ساخت مستندتلویزیونی تحت عنوان بر بلندای افتخار از جمله برنامه هایی است که صدا و سیمای یزد برای نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تهیه می کند.

پهلوانیان مدیر کل صدا وسیمای یزد در این نشست با اشاره به این که انقلاب اسلامی نعمت بزرگی از سوی خداوند به ملت ایران بود گفت:باید قدردان این نعمت الهی باشیم و صادقانه به مردم خدمت کنیم.

پهلوانیان با بیان اینکه این انقلاب بزرگترین اتقاق قرن اخیر است گفت: انقلاب اسلامی مدیون رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) و دلاوری های مردم غیور ایران بود که به یک درخت تنومند تبدیل و این انقلاب به تمام دنیا صادر شد.

وی پیشنهاد داد یک ستاد یا دبیرخانه ای برای ستاد رسانه ای نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان تشکیل شود و با ابلاغ استاندار تمام ادارات و ارگانها پیشنهادات و موارد پیشنهادی خود را به این ستاد اعلام کنند.

اولین نشست ستاد رسانه ای نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدا وسیمای مرکز یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

تبیین وفاداری مردم به امام و انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.