مقدسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قیمت شیرخام افزایش یافت/ ۸۰ درصد مطالبات دامداران پرداخت شد

رئیس انجمن صنفی گاوداران گفت: نرخ خرید هر کیلو شیرخام از دامدار به طور متوسط از ۱۲۷۰ به ۱۳۰۰ تومان افزایش یافت.

نرخ خرید شیر خام افزایش یافت/ ۸۰ درصد مطالبات دامداران پرداخت شداحمد مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه خبری از فاز سوم مشوق صادراتی لبنیات نیست، اظهار کرد: حدود یک ماه است که منتظر واریز فاز سوم مشوق صادراتی به حساب وزارتخانه هستیم اما مسئولان فقط امروز و فردا می‌کنند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت خرید توافقی شیرخام افزود: روزانه 850 تن شیر با نرخ 1300 تومان از دامداران خریداری می شود.

مقدسی از افزایش نرخ خرید شیرخام از دامداران خبر داد و گفت: نرخ هر کیلو شیرخام به طور متوسط از 1270 به 1300 تومان افزایش یافت که با رونق صادرات و افزایش نرخ جهانی شیرخشک احتمال افزایش مجدد نرخ خرید شیرخام از دامداران وجود دارد.

وی  گفت:  تا زمانیکه به نرخ مصوب 1440 تومان برسیم، خرید توافقی شیرخام  ادامه دارد.

رئیس انجمن صنفی گاوداران تصریح کرد: تاکنون حدود 80 درصد مطالبات دامداران پرداخت شده و در برخی استان ها نیز واریز مطالبات به روز انجام شده است.

انتهای پیام/

خبری از فاز سوم مشوق صادراتی لبنیات نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۶
شیر از دامداران روستایی و کوچک در استان مرکزی کیلویی 850 تا 900 خریداری می شود و پول آنرا 2 ماه بعد می دهند، تولید کننده همیشه کلاهش پس معرکه است!
Germany
یاران
۱۷:۲۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
با سلام.
بنده الان سه ساله شیر به شرکت تعاونی دامداران شهرستان تالش با چربی بیش از ۳ درصد باقیمت ۹۸۰ تا ۱۰۰۰ تومان تحویل می دهیم. هر وقت هم حرفی زدیم فرمودند که بخشنامه اجرایی نشده و کارخانه ها از ما شیر نمی خرند.
آخرین اخبار