باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

ماجرای اعتراض کارکنان پالایشگاه ستاره خلیج فارس/ امامی: اخراجی در کار نیست

ادعای اخراج ۱۰۰ نفر از کارکنان پالایشگاه ستاره خلیج فارس که طی چند روز اخیر تجمعاتی در تهران داشته اند ازجانب مدیر عامل این مجموعه تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مهم ترین وعده های وزیر نفت دولت دوازدهم، تعیین تکلیف استخدام های وزارت نفت و بهبود وضعیت معیشت کارکنان صنعت نفت بود. طرحی که در آن حتی برای استخدام نمایندگان پس از دوران خدمت هم برنامه ریزی شده بود. طرح ها و برنامه های زنگنه توانست اعتماد مجلسی ها را با 230 رأی موافق به خود جلب کند تا بار دیگر بتواند بر کُرسی وزارت نفت تکیه بزند.

چیزی از شروع فعالیت دولت دوازدهم نگذشته که تماس های مکرر کارکنان شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس با خبرنگار ما خبر از آن دارد که نه تنها بهبودی حاصل نشده، بلکه به کارکنان رسمی این شرکت که از هفت خوان آزمون های استخدامی عبور کرده اند، گفته شده باید در شرکت های زیرجموعه فعالیت کنند.

پالایشگاه ستاره خلیج فارس که اولین واحد بنزین سازی آن در ابتدای سال جاری و پس از 10 سال به بهره برداری رسید،کماکان در تعیین تکلیف نیروهای استخدامی خود دچار مشکل شده است، بطوریکه این روزها بیشتر از 100 نفر از کارکنان رسمی این شرکت که در دوره های اولیه به استخدام این شرکت درآمده اخراج شده اند.


سابق بر این نیز شرکت شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس در برگزاری و جذب نیروهای متخصص خود دچار مشکل بوده است، بطوریکه پاسخ اولین آزمون استخدامی برای جذب نیرو (سال92) پس از ماه ها تاخیر و در شهریور ماه سال 93 منتشر شد. از لیست 400 نفری که متشکل از 200 نفر متخصص در شاخه های مختلف و 200 نفر نیز به عنوان نیروی جایگزین معرفی شدند، تنها 100 نفر توانستند به شرکت راه یابند.

اکنون کمتر از یکسال از فعالیت نیروهای تازه نفس این شرکت نگذشته، که به آنها گفته شده باید در شرکت زیرمجموعه (اویکو) فعالیت کنند.

این تغییر تحولات کم نظیر از زمان سکانداری مرتضی امامی، مدیرعامل جدید این شرکت آغاز شده است. در این چندماه از آغاز فعالیت مدیرعامل جدید حتی پست های مدیریتی نیز به درستی سامان دهی نشده اند، بطوریکه هنوز هیچ یک از قسمت های اداری و معاونت ها، فرد رسمی منصوب نشده است و تمامی انتصاب ها فعلاً در حد مشاور مدیرعامل هستند.

 یکی از این کارکنان  در گفتگو با خبرنگار  اقتصاد و انرژی گفت: پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، کمتر از بیست روز مدیر جدید پالایشگاه انتصاب شد. تفاوت مدیرعامل جدید هم این بود که حرف ها و قول های مدیریت دوره قبلی را قبول نداشت و در نهایت به ما اعلام کرد که باید شرکت را ترک کرده و به جای نیروی رسمی در شرکت پیمانکار(اویکو) به عنوان نیروی پیمانی قرارداد ببندیم.

 ابلاغیه معرفی کارکنان به شرکت پیمانکاری زیرمجموعه

 کارکنان صنعت نفت بخوبی می دانند طی دوره های آموزشی تکمیلی در شرکت های زیرمجموعه و یا سایر شرکت ها امری معمول و رایج است اما نابسامانی مدیریتی در بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی خاورمیانه درحالی صورت گرفته که پرسنل استخدامی این شرکت بدون دهیچگونه حکم ماموریتی و بطور شفاهی باید به شرکت اویکو بروند.

کارکنان پالایشگاه عنوان کرده اند؛ تمامی تلاش ها برای دریافت حکم ماموریت بی فایده بوده و صبح شنبه (11شهریور) نیز از ورود آنها به شرکت ممانعت به عمل آمده است.

تکذیب اخراج کارکنان پالایشگاه ستاره خلیج فارس

 مرتضی امامی مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس با رد اخراج کارکنان این پالایشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گفت: نیروهای جدید استخدامی جدید که تا پایان شهریور ماه قرارداد دارند، هم اکنون مشغول به کار هستند.

وی با تاکید بر اینکه پالایشگاه خلیج فارس به 1000 نیروی بهره بردار متخصص نیاز دارد که تاکنون برای این مسئله فکری نشده بود، تصریح کرد: نیروی بهره بردار باید دست کم سه سال آموزش ببیند تا بتواند به عنوان متخصص در یک پالایشگاه کار حرفه ای انجام دهد.

مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس با بیان اینکه در سال 92 و از طریق یک آزمون استخدامی پالایشگاه خلیج فارس اقدام به استخدام 400 نفر نیروی بهره بردار کرده است ، بیان داشت: بعد از مدتی بلاتکلیفی، بخشی از این نیروها با شکایتی که انجام می دهند در بخشهای حراست و آتش نشانی مشغول به کار شده و بخشی دیگر که در حال حاضر حدود 200 نفر هستند طبق برنامه های آموزشی باید به شرکت اویکو انتقال پیدا کنند که البته با مخالفت این دسته از کارکنان مواجه شده ایم.

وی افزود: این عده معتقدند که بدون آموزش مورد نیاز می‌توانند در شرکت پالایش نفت ستاره که البته هنوز راه اندازی کامل هم نشده است، مانده و فعالیت کنند.

امامی درباره چگونگی استخدام نیروهای بهره بردار مورد نیاز گفت: طبق قراردادی که با اویکو منعقد شده این تعداد به اویکو منتقل و حین انجام فعالیت آموزش ببینند و در سال 98، تعداد 1100 نفر بهره بردار متخصص و ممیزی شده به پالایشگاه خلیج فارس تحویل داده خواهند شد.

 

اولین خلف وعده وزیر نفت در دولت دوازدهم/اخراج متخصصان در سال تولید و اشتغال!+ اسناد

                                        تصویر قبولی کارکنان در آزمون های تخصصی 

اجازه ورود به پالایشگاه ها را نداریم/دستور تخلیه خوابگاه ها صادر شده است!

اظهارات امامی در شرایطی است که یکی از کارکنان شرکت مذکور که نتوانسته صبح شنبه وارد پالایشگاه شود، گفت: افرادی قرار است به شرکت اویکو فرستاده شوند که کلیه دوره های آموزشی را در پشت سر گذاشته اند.

وی در ادامه بیان کرد: ما سال ها برای قبولی در آزمون استخدامی و حضور در پالایشگاه ستاره خلیج فارس تلاش کرده ایم در حالیکه همان سال‌ها می توانستیم به راحتی در اویکو مشغول بکار شویم.

فرد دیگری اظهار کرد:  نزدیک به 11 ماه که به ما می گفتند؛ شما از طریق آزمون استخدامی و به صورت رسمی جذب شده اید اما اکنون ما را مجبور به عقد قرارداد با شرکتی می‌کنند .

اما فرد دیگری که هفت خوان آزمون های استخدامی را پشت سر گذاشته به خبرنگار ما گفت:  این افراد تماماً پرسنل رسمی پالایشگاه محسوب می شوند و از طریق قبولی در آزمون ورودی سال ۹۲ و پس از گذراندن تمامی مراحل استخدامی جذب پالایشگاه ستاره خلیج فارس شده اند. همچنین در تمامی مراحل آموزشهای تخصصی، گزینش ها و عقیدتی بالاترین نمرات را کسب کرده اند.

یکی از این 100 نفر که اخراج شده در آخرین تماس های خود با خبرنگار ما بیان کرد: اجازه ورود به خوابگاه نیز از آنها سلب شده و به این ترتیب، به صورت شفاهی از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس اخراج شده اند. حالا اعتراض آنها از فرمانداری هرمزگان و پالایشگاه به تهران مقابل مجلس شورای اسلامی و دفترمرکزی شرکت رسیده است.

کارکنان اجازه ورود به پالایشگاه را دریافت نکردند

پرواضح است نیروی انسانی متخصص بزرگترین منبع هر کشوری است، نیرویی که سال‌ها در دانشگاه تحصیل کرده، امروز می تواند تازه نفس در میدان عمل حاضر شود. شاید عده ای از مسئولین فراموش کرده اند امسال سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
چرا می خوان ما رو اخراج کنن و با ما قرار داد پیمان کار ببندند ما از طریق استخدامی رسمی وارد شدیم ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
لطفا پیگیر مشکلات این پالایشگاه شوید تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
سلام باسپاس از خبری که درحمایت ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
پالایشگاه نفت ستاره نمونه واقعی و تلخ این ماجراست ...
Iran (Islamic Republic of)
.مهدی
۰۲:۱۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
باسلام و عرض ادب واقعا انصاف نیست بعداز 3سال انتظار و یک سال کار این چنین برخورد بشه...من خانوم یکی از اخراج شدگان هستم....با کلی قرض و بدهی تونستیم یه خونه بندر رهن واجاره کنیم که امیدمون رو نقش بر آب کردن...از مسئولین تقاضا داریم پیگیر باشن....الان مثل آواره ها هستیم...از وقتی که از ورودشون به شرکت جلوگیری کردن بدتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
عجبب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
عرض خسته نباشید خدمت باشگاه خبرنگاران که پوشش خوبی از این خبر داشتن،خواهش میکنم مسیولین جدی پیگیری کنن مگه میشه صد نفر خبر کذب بدن که اخراج شدن، و فقط یه نفر درست بگه، خود شما مردم قضاوت کنید کسانی که بعد از سه سال چشم انتظاری استخدام شرکت نفت میشن و آموزش میبینن رو بیان یه شبه بدن دست پیمانکار با حقوق یک میلیون و سیصد تومان که اونم سر ماه ندن، این کجای عدالت و انصاف و حقه؟ دادمون رو کجا بزنیم، چرا وزیر نفت سکوت کرده؟ کدوم منطقه نفتی همچین شرایطی رو وایه کارکنانش لحاظ کرده؟خدا وکیلی میشه با این حقوق اصلا زندگی کرد اونم کسانی که از خوابگاه بیرونشون کردن، اصلا طبق چه قانونی استخدامی رسمی رو انتقال میدن؟ لطفا سکوت نکنید، با تفاوت باشید،فشار رو از سر این جوونا و خانواده هاشون بردارید، واقعا روزهای سختی رو میگذرونیم ما بعنوان خانواده این بچه ها لطفا مردم حمایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۰۷ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
به نام خدا
با سلام
آقای مدیر عامل تکذیب کردن یه خبر،شاید از نظر شما پاک کردن صورت مسئله باشه. اما با این همه گزارش و خبر درمورد عدم اجازه ورود به پالایشگاه ، تخلیه خوابگاه ، تجمع مقابل استانداری هرمزگان ، تجمع مقابل مجلس ، تجمع مقابل نهاد ریاست جمهوری ، تجمع مقابل وزارت نفت و... که همه با پوشش خبری خبرگزاری ها همراه بوده و عکسهای اون اتفاقات هم همه جا دیده شده ، فکر نمیکنم یه تکذیب کردن ورق رو به نفع شما برگردونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
کسی اخراج نشده واین جمعیت از کره مریخ اومدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
یه لشکر نیروی حراستی میذارن جلو در وروری ماهارو یکی یکی از ماشین پیاده می کنن بعد میگن اخراج نکردیم!!!
Germany
آزمونی
۱۱:۲۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
واقعا متاسفم برای این سیستم
بعد از سه سال انتظار و وعده وعید اومدیم بعد با ما نیروهای بهره بردار دارن اینجوری برخورد میکنن
از باشگاه خبرنگاران تشکر میکنم که داره تلاش میکنه حقایق رو منعکس کنه
اگه امکانش هست با یک یا چند نفر از نیروهای ازمونی مصاحبه ای ترتیب داده بشه و یا گزارشی تهیه بشه که توی بزرگترین پالایشگاه کشور و تنها پالایشگاه میعانات گازی ایران چه میگذره
حتما دلایل اینچنینی بوده که ساخت این مگا پروژه 11 سال طول کشیده تازه بعد از 11 سال فاز اولش نصفه و نیمه توسط همین نیروهایی که اخراج شدن تکمیل شده !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
اینا اینجور سلیقه ای برخورد میکنن میخوان با اخراج نیروهایی که از محل ازمون استخدام شدن از محل ان نیروها و ژن های خوب را وارد مجموعه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
با سلام
جوونای مردم باهار امید و.آرزو امتحان استخدامی میدن اونم شرکت نفت، بعد از اینکه دوره اموزشیشون تموم میشه اونم با کلی وعده وعید که شما فقط به فکر مسایل آموزشی باشین و نگران هیچی نباشید اگر مزایا و حقوقتون بالاتر از بقیه شرکتای نفت نباشه، کمتر نیست و کلی وعده دیگه میبرید و کارای ناتمام پروژه هاتونو انجام میدین بعد از یک سال میگین برن با پیمانکار؟ وقتی از خوابگاه بیرونشون میکنید و اجازه ورود به پالایشگاه رو نمیدید، این معنیش چیه؟ شرایط و ضوابط آزمون ورودی کلا جوری بود که افراد آموزش دیده و با سابقه پذیرفته شدن، دوباره برگردن برن چی آموزش ببینن؟ اینا همون مهندسی بودن که فازها نیمه تمامتون رو تکمیل کردن و شبانه روز زحمت کشیدن تا رییس جمهور بیاد افتتاح کنه،حالا همون باید برن چی آموزش ببینن؟این انصافه؟ خواهش میکنم پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۰۲:۰۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
بدترین وزیر تو همه این سالها زنگنه بوده و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
چرا در کار نیست
اتفاقا کلی اخراجی داشته منتها به روش قانونی باهات کاری میکنن که خودت بری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
باید رسیدگی بشه حتما
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۲۳:۳۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
یعنی چی آخه؟
نیروی استخدام رسمی رو بفرستن با شرکت پیمانکار؟
Iran (Islamic Republic of)
یکی از اخراجی ها
۲۳:۱۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
ما رو اخراج کردن
وگرنه ما کارمون رو دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
یکی از اخراجی ها
۲۳:۱۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
ما رو اخراج کردن
وگرنه ما کارمون رو دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
یکی از اخراجی ها
۲۳:۱۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
ما رو اخراج کردن
وگرنه ما کارمون رو دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
صحبتای این آقای امامی کلا حق بجانب هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۴۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
ای خدا بعد از 3 سال انتظار مارو دعوت بکار کردن الانم که یکسال گذشته از کارمان در شرکت مارو اخراج کردن در شب عروسی خبر اخراجمو شنیدم.بدترین هدیه ای که به ما دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
!!!
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۲۲:۰۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
با عرض سلام و خسته نباشید
ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یکایک دوستان
ما 100نفر که از طریق آزمون و طی کردن کلیه مراحل استخدامی وارد شدیم، خداییش این حق ما نیست که این طوری باهامون برخورد بشه.
چطور میشه که یه نفر که توی لیست حقوق های نجومی بوده، حالا شده مدیر عامل بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی خاور میانه؟؟؟؟؟
بعد هم اومده و نامه اتمام آموزشی نفرات آزمونی رو که مدیر عامل قبلی ابلاغ کرده،قبول نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
،جالبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
خیلی ممنون از اینکه بی طرف خبر رو انتشار می دهید.
با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
خیلی ممنون از اینکه بی طرف خبر رو انتشار می دهید.
Iran (Islamic Republic of)
خلیل
۲۱:۱۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
طبق کدام قانون استخدامی تفاهم نامه گرفتن نیرو از پیمانکار رو امضا کردن؟تکلیف صدها فارغ التحصیل شریف امیرکبیر مدرس و ... که آشنایی تو شرکت اویکو ندارن تا بدون آزمون استخدام شوند چه می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
با اراده ی مظلوم
۲۰:۳۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
چرا این مدل آموزش مختص نیروی آزمونی هست؟!
چرا 160 نفر نیروی تهران و نیروهای رزومه ایی( پارتی دار) بندرعباس رو نمی فرسته آموزش (اویکو)؟
Germany
الیاس
۲۰:۱۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
با عرض سلام و خسته نباشید
از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان درخواست دارم که یک گزارش از وضعیت کارمندای اخراجی پالایشگاه نفت ستاره تهیه کنید و یا خبرنگار باشگاه که در بندرعباس مستقر هست به اداره کار تشریف ببره و ببینه آیا اخراجی در کار بوده یا نه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
باتشکرازشما خبرنگاران پیگیر هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
بعد از ۴ سال قصد واگذاری نیروها به پیمانکار رو دارند.این پیمانکار اصلا چارت آموزشی نداره.از ساختمون آموزشی ما استفاده میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
عجبب
United States of America
محمد
۱۹:۴۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
. اسم اینها اگر اخراج نیست چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۴۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
با عرض سلام و تشکر از انتشار این خبر
بنده یکی از کارکنان این مجموعه هستم که در حال حاضر اخراج شده ایم
و از تمامی کسانی که صحبت ها و مدارک مستند ما رو میبینند درخواست حمایت و تفکر در رفتار مدیر عامل جدید را دارم.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
با تشكر از رسيدگي و پيگيري باشگاه خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۱۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
بعد سه سال دعوت به کار شدم در صورتی که سال قبلش دعوت به کار اویکو رو قبول نکرده بودم چون جای دیگه پیمانکاری کار میکردم حالا میگن برو اویکو ،اگه قرار باشه سلیقه افراد فقط باشه اینده پرسنل نفت ستاره کاملا رو هواست هر مدیری بر اساس سلیقه برخورد کنه سنگ رو سنگ بند نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
آزمونی
۱۹:۱۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
امان از بی کسی.
United States of America
رضا
۱۹:۱۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
باسلام.در ابتدا تشکر میکنم از این خبرگزاری.
منم یکی از کامندایی هستم که با ازمون استخدامی وارد سیستم بهره برداری پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس شدم.واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۱۹:۱۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
با تشکر فراوان از باشگاه خوب خبرنگاران جوان
من فقط می خوام بدونم معنی اخراج چیه که ایشون دائما میگن اخراج نشدن
Iran (Islamic Republic of)
معترض 2
۱۹:۱۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
اگه لغو قرارداد و جلوگیری از ورود پرسنل به شرکت اخراج نیس پس چیه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بهره بردار نفت ستاره
۱۹:۱۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
به نظر شما نیروهایی که 6 ماه آموزش دیدن و مدیرعامل وقت هم پایان آموزش اونها رو با کیفیت بالا تایید کرده و حتی راه اندازی یکی از مهمترین واحدهایی کاتالیستی پالایشگاه رو شروع کردن و به مرحله پایانی رسوندن احتیاج به آموزش مجدد دارن؟؟؟
اونم توسط نیروهای شرکت پیمانکاری که از لحاظ علمی تو سطح پایینتری قرار دارن و بسیاری از نفرات این شرکت پیمانکاری ار تجربه پایینتری هم برخوردارن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۹:۱۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
درود بر ایران
درود بر غیرت ایرانی
درود بر کارمندان باعزت نفت ستاره(آزمونیا)
درود بر yjc
درود بر غیرت ایرانی که نمیذاره حقش پایمال بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت همه شما واقعيت گويان.
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۹:۱۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
با نفرات آزمونی شرکت مشکل دارن تو شرکت نفت ستاره خلیج فارس بزرگترین پالایشگاه ایران دوبار پاداش دادن به مناسبت راه اندازی واحدهای ۰۱ و۰۲ به همه دادن از میز نشین تا ابدارچی متاسفانه به ما که تو سایت بودیم ندادن بهانشونم اینه که شما اموزشی هستید.به خدا ما که ادعایی نداریم ما تا سال سی ام خدمتمونم در حال اموزشیم..ولی اقایون خودشونو کامل میدونن و مارو به بهانه ی امووزش.....


ممنون از خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۹:۰۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
از ورود کارمندان به پالایشگاه ممانعت میشه اگه این اخراج نیس پس چیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
سلام
خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
چی بگمممممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۳:۵۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
اگه اخراجی در کار نبوده
Germany
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
باتشکر از سایت خوبتان
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۳:۳۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
خیلی ممنون از اینکه بی طرف خبر رو انتشار می دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
با عرض سلام و خسته نباشید

با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
باید رسیدگی بشه
United States of America
رضا
۱۳:۲۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
متاسفانه با گذشت بیش از دو ماه از انتصاب مدیر عامل جدید شرکت نفت ستاره خلیج فارس ضمن آنکه تاکنون هیچ اقدام مثبتی در جهت افزایش بهره وری و تولید فاز اول پالایشگاه نداشته اند، با ایجاد حاشیه های فراوان و غیرضروری در بزرگترین پالایشگاه کشور از طریق تهدید و اخراج پرسنل آزمونی بهره بردار، با مصاحبه های خلاف واقع، نمایش های رسانه ای با صرف هزینه های آنچنانی، موجب تاخیر بیشتر در تکمیل فاز نخست بهره داری یکی از بزرگترین پالایشگاههای میعانات گازی جهان شده اند،
از مسئولین، و مراجع ذیصلاح خواستار رسیدگی فوری به این مساله مهم شد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۱۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
به نظر شما نیرویی که حدود یک ساله بدون هیچ حرفی داره با کمترین حقوق کار میکنه کسی نیست پیگیر باشه که چی شده که هیچ کدوم از 100نفر پالایشگاه راه ندادن و برای گرفتن حقشون رفتن تهران....
تو رو خدا ما هم مثل برادر یا فرزندای شما هستیم از حقمون دفاع میکنیم شما هم کمکمون کنید...
ممنون از شما...
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۱۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
به نظر شما نیرویی که حدود یک ساله بدون هیچ حرفی داره با کمترین حقوق کار میکنه کسی نیست پیگیر باشه که چی شده که هیچ کدوم از 100نفر پالایشگاه راه ندادن و برای گرفتن حقشون رفتن تهران....
تو رو خدا ما هم مثل برادر یا فرزندای شما هستیم از حقمون دفاع میکنیم شما هم کمکمون کنید...
ممنون از شما...
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۱۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
به نظر شما نیرویی که حدود یک ساله بدون هیچ حرفی داره با کمترین حقوق کار میکنه کسی نیست پیگیر باشه که چی شده که هیچ کدوم از 100نفر پالایشگاه راه ندادن و برای گرفتن حقشون رفتن تهران....
تو رو خدا ما هم مثل برادر یا فرزندای شما هستیم از حقمون دفاع میکنیم شما هم کمکمون کنید...
ممنون از شما...
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۱۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
به نظر شما نیرویی که حدود یک ساله بدون هیچ حرفی داره با کمترین حقوق کار میکنه کسی نیست پیگیر باشه که چی شده که هیچ کدوم از 100نفر پالایشگاه راه ندادن و برای گرفتن حقشون رفتن تهران....
تو رو خدا ما هم مثل برادر یا فرزندای شما هستیم از حقمون دفاع میکنیم شما هم کمکمون کنید...
ممنون از شما...
Iran (Islamic Republic of)
مسیح
۱۳:۱۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
آزمون آخرین امید خیلی از فارغ التحصیلان و دانشجویان میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
والله اخراجمون کردن اجازه ورود ندادن و گفتن نیازی به شما نداریم
Iran (Islamic Republic of)
معترض
۱۳:۰۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
اگر قرار باشه هر کسی با آزمون های استخدامی سلیقه ای برخورد کنه که سنگ رو سنگ بند نمیشه و همه قید کار رو باید بزنن.
در ضمن شرکت های نفتی همیشه نیروهاشون رو خودشون آموزش میدن نه این که بدن دست پیمانکار آموزش ببینن.
والا حرکتای این شرکت در نوع خودش جدیده‌
Iran (Islamic Republic of)
نفت ستاره
۱۳:۰۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
سوال من این هست که یک مدیر که رزومه ضعیف و سوال برانگیز دارد چجور صلاحیت پالایشگاهی چنین استراتژیک را پیدا میکند؟؟
اعتراض کارکنان به عملکرد این مدیر سابقه دار میباشد......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
از خبرگزاری شما نهایت تشکر را دارم.
Iran (Islamic Republic of)
نفتی 65
۱۳:۰۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
دوره آموزش بیش از شش ماه خلاف قانون کار است و با هیچ عنوانی نمیتوان برای آن توجیه ساخت. هر سازمانی باید پایبند قانون باشد.
Iran (Islamic Republic of)
یک بدبخت از نفت ستاره
۱۳:۰۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
پس معنی اخراج چیه از وزود ما به پالایشگاه ممانعت به عمل اومد و گفتن اگر میخواهید وارد شوید باید برید زیرمجموعه شرکت پیمان کار قرار بگیرید
بعد از 3 سال چشم انتظاری و تاخیر و یک سال کار در پالایشگاه اینه جواب زحمت های راه اندازی واحد...
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۳:۰۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
گروه اول که واحد 18 را راه اندازی کردند و 3 نفر از این نیروها که در بهره برداری یوتیلیتی 10 ماه دارن کار می کنند را بیان نمیکنه و فقط 10 نفر آتش نشانی را در موردشون صحبت می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
درود بر شرفت YJC


درود بر شرفت ای باشگاه خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
............
آخرین اخبار