متخلفان شکار مهمان قانون شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: ۴ متخلف شکار پرنده در منطقه حفاظت شده کرائی این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فتحی نیا، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر اظهار کرد: در عملیات های جداگانه، چهار متخلف شکار غیرمجاز کبوتر وحشی و پرنده حمایت شده دراج دستگیر و پس از تنظیم صورت جلسات مربوطه برای رسیدگی به تخلف به مراجع قضایی معرفی شدند .

وی افزود: در یکی از این عملیات ها نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره موفق شدند، دو شکارچی غیرمجاز را که در ارضی کشاورزی استتار کرده بودند دستگیر و از آنها لاشه ۲۸ قطعه کبوتر وحشی به همراه دو قبضه اسلحه شکاری را کشف و ضبط کنند.

فتحی نیا عنوان کرد: در اقدامی دیگر در حوالی روستای لنگر یک شکارچی غیرمجاز پرنده دراج را درحالی که قصد فرار و مخفی کردن شکار خود را داشتند دستگیر کرده و از متخلفان لاشه یک قطعه دراج به همراه یک قبضه اسلحه شکاری را کشف و ضبط کردند.

وی عنوان کرد: همچنین در طی عملیات گشت و کنترل مأموران پاسگاه محیط بانی کرائی در این منطقه حفاظت شده یک متخلف شکار دراج شناسایی و دستگیر و از وی لاشه یک قطعه دراج به همراه اسلحه شکاری آن کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: تمامی متخلفان پس از بازجویی اولیه، مطالبه ضررو زیان و ضبط ادوات مکشوفه شامل پرندگان شکار شده، 4 قبضه اسلحه شکاری و ادوات شکار، پس از تنظیم صورتجلسات تخلف برای سیر مراحل قانونی صدور حکم و رسیدگی به تخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/م

دستگیری 4 شکارچی غیر مجاز در شوشتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.