پینگ پنگ بازان امروز عازم ترکیه می شوند / برادران عالمیان و ندا شهسواری میمهمانان جدید اردوی مشترک

بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان امروز برای برپایی اردوی مشترک با تیم ملی ترکیه عازم استانبول می شوند.

پینگ پنگ بازان امروز عازم ترکیه می شوند / برادران عالمیان و ندا شهسواری میمهمانان جدید اردوی مشترک به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پینگ پنگ بازان ایرانی امروز همراه با کادر فنی راهی استانبول می شوند تا با تیم ملی تنیس روی میز ترکیه، اردوی یک هفته ای مشترک برگزار کنند. افشین نوروزی، میعاد لطفی، محمدعلی روئین تن، سجاد حسینی، مریم صامت، پریناز حاجی لو، غزاله ملاطلب و صبا صفری بازیکنان تیم ملی کشورمان هستند که در این اردو حضور دارند . همچنین برادران عالمیان به همراه ندا شهسواری که باید دو هفته دیگر در رقابت های کاپ آسیا در هندوستان به میدان بروند به این اردو اضافه شدند .  پیش از این قرار نبودکه این 3 بازیکن در اردو حضور داشته باشند اما در نهایت تصمیم بر آن شد که همراه با دیگر ورزشکاران عازم ترکیه شوند.

جمیل لطف الله نسبی  سرمربی تیم ملی ، رضا فرجی مربی تیم ملی  ،  معصومه اکبری مربی تیم ملی و مهران احدی سرپرست تیم ملی نفراتی هستند که همراه با ملی پوشان عازم ترکیه می شوند .

پینگ پنگ بازان کشورمان امروز عازم استانبول می شوند و از فردا به مدت یک هفته با تیم ملی ترکیه اردوی مشترک برگزار می کنند.ترکیه در حالی میزبان اردوی مشترک با پینگ پنگ بازان ملی پوش تنیس روی میز ایران است که یک ماه دیگر باید در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت کند.

قرار است تا اردوی مشترک دیگری میان دو تیم البته به میزبانی تهران در اسفند سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام /

اعزام پینگ پنگ بازان ایرانی به ترکیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار