یزدانی مطرح کرد:

اشتغالزایی ٩٠هزار نفری در قالب طرح تولید پوشاك در روستاها

معاون وزیر صنعت گفت: در طرح توسعه اشتغال روستایی در قالب تولید پوشاك ٩٠هزار شغل مستقیم ایجاد خواهد شد.

اشتغالزایی ٩٠هزار نفری در قالب طرح تولید پوشاك در روستاهابه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،علی یزدانی رئیس سازمان صنایع كوچك ومعاون وزیر صنعت در مراسم امضا تفاهم نامه توسعه اشتغال روستایی در قالب طرح پوشاك در مناطق روستایی اظهار كرد: این طرح در ٣١استان كشور اجرایی خواهد شد،اما اکنون بصورت پایه در ٥استان آغاز بكار می كند.

وی افزود: این طرح با استقرار نواحی صنعتی در تمامی استان ها در قالب ٦٢٠كارگاه انجام می پذیرد و یك شبكه فراگیر در تولید پوشاك شكل خواهد گرفت.

یزدانی با اشاره به لزوم همكاری و تعامل دستگاه های مختلف برای توسعه اشتغال گفت: طرح توسعه اشتغال روستایی در قالب تولید پوشاك با تعامل استانداری ها،سازمان برنامه و بودجه كشور،سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی و انجمن پوشاك صورت خواهد پذیرفت كه برآوردها و اجرا با انجمن پوشاك خواهد بود و بقیه دستگاه ها نقش حمایتی از این طرح را به عهده دارند.

معاون وزیر صنعت تصریح كرد: این طرح ٩٠هزار اشتغال مستقیم ایجاد خواهد كرد و تسهیلاتی بالغ بر ٢هزار و ٥٠٠میلیارد تومان نیاز دارد كه از منابع كمك های فنی اعتباری استانداری ها تامین خواهد شد.

وی در پایان بیان كرد: یكی از نیازهای ضروری كشور ایجاد یك شبكه و زنجیره تولید در حوزه پوشاك است و ساز وكارهای اجرایی این طرح مشخص شده و در حداقل زمان اجرایی می شود.

انتهای پیام/

 لزوم ایجاد یك شبكه و زنجیره تولید در حوزه پوشاك

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار