روی آنتن شبکه های سیما؛

عید غدیر درخانه تاریخی آقاعلی رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: به‌مناسبت عید غدیر از پنج‌شنبه هفته جاری به مدت سه شب ویژه برنامه‌ای از خانه حاج آقاعلی بزرگترین خانه خشتی ایران بر روی آنتن ‌‌شبکه‌های سیما می‌رود.

عید غدیر درخانه حاج آقاعلی رفسنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حمید ملانوری فرماندار رفسنجان گفت: در این برنامه ضمن معرفی این خانه در رابطه با ثبت ملی پسته به نام رفسنجان پرداخته و این مستند از شبکه‌های کرمان، تهران و شبکه سه سیما پخش ‌می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایش اسب هم به مناسبت عید غدیر از پنج‌شنبه به مدت سه روز برگزار ‌می‌شود، افزود: صبح جمعه پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان برگزار و فضای شاد و مفرحی  برای خانواده‌ها ایجاد می شود.

ملانوری به میزبانی این شهرستان در مسابقات قرآنی ترنم وحی از 14 تا 17 شهریورماه جاری اشاره کرد و گفت: تقارن برگزاری این مسابقات را با ایام غدیر به فال نیک می‌گیریم.

وی خواستار همکاری آتش‌نشانی، نیروهای نظامی و انتظامی، اورژانس و...برای برگزاری این برنامه‌ها شد و تصریح کرد: تبلیغات شهری عید غدیر در سطح این شهرستان پررنگ باشد و ضمن اینکه از خطوط شرکت واحد درخواست داریم در زمینه ایاب و ذهاب مردم همکاری کنند.

وی از برگزاری گرامی داشت شهید محسن حججی در دانشگاه آزاد رفسنجان خبرداد.

انتهای پیام/ح

خانه آقا علی رفسنجان به آنتن تلویزیون می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار