لوبلاگ: ترامپ یک رئیس‌جمهور بدون هدف است

وبگاه تحلیلی لوبلاگ نوشت ناهماهنگی‌های زیاد در سیاست‌ها و لفاظی‌‌های ترامپ نشان‌دهنده آن است که او رئیس‌جمهوری بی‌هدف است.

لوبلاگ: ترامپ یک رئیس‌جمهور بدون هدف استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان پایگاه اینترنتی تحلیلی لوبلاگ در مطلبی به قلم پل پیلار نوشت: از زمانی که مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، آغاز شد او حرف‌های زیادی در زمینه اهداف سیاسی و استراتژی بیان کرده که موضوع بحث تحلیلگران شده است.

یکی از مواردی که نشان می دهد ترامپ هیچ هدفی ندارد، ناهماهنگی های زیاد در سیاست ها و لفاظی های اوست. این ناهماهنگی ها و تناقض ها در مورد مسائل داخلی بیشتر نمایان می شود و در حیطه سیاست خارجی به دلیل تحولات و عملیات جاری که نیاز به تصمیم گیری دارد، شاید با روند کندتری نمایان شود. به عنوان مثال می توان به تصمیم اخیر ترامپ درباره تمدید حضور نیروهای نظامی آمریکا در افغانستان اشاره کرد. او پیش از این درباره خروج نیروها از جنگ های خارجی زیاد سخن گفته بود.

برخی از تحلیلگران می گویند ترامپ رئیس جمهور نشده است که کشور را به سمت بهتری هدایت کند. او هیچ ایده ای برای تعریف و مشخص کردن مسیر بهتر ندارد. از آنجایی که به نظر می رسد ترامپ از ریاست جمهوری و وظایف مربوطه چندان لذت نمی برد، حتی اگر بتواند دوره اول ریاست جمهوری را به پایان برساند بعید است که بخواهد برای دور دوم در انتخابات شرکت کند. او نمی خواهد به عنوان یک بازنده از میدان بیرون برود.

 

انتهای پیام/


وبگاه تحلیلی لوبلاگ ترامپ را رئیس جمهوری بی‌هدف توصیف کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار