در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

ابراز گلایه اصحاب رسانه به دلیل انتساب بداخلاقی به آنان/ انتخاب دو عضو شورای شهر در کمیته نظارت بر سفرهای خارجی

اصحاب رسانه و خبرنگاران در پایان جلسه چهارم شورای شهر از هیئت رئیسه شورا به ریاست امینی به دلیل انتساب بداخلاقی به آنان خطاب به سخنگوی شورا گلایه کردند.

ابراز گلایه اصحاب رسانه به دلیل انتساب بداخلاقی به آنان/ انتخاب دو عضو شورای شهر در کمیته نظارت بر سفرهای خارجیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در پایان جلسه چهارم شورای پنجم شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدای جلسه امروز حبیب‌زاده یکی از اعضای شورا در نطق پیش از دستور خود با اشاره به حادثه پلاسکو و با توجه به گزارش جدید منتشر شده توسط کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به مبحث 22 مقررات ملی ساختمان پرداخت و توضیحاتی ارائه داد.

وی ادامه داد: دومین موضوعی که در دستور کار جلسه امروز بود با توجه به اینکه امروز در ابتدای شروع کار شورا هستیم و ارکان شورا تشکیل نشده، مربوط به انتخاب خزانه‌دار شورا بود که سید حسن رسولی با کسب 21 رای از مجموع 21 نفر حاضر در جلسه به عنوان خزانه‌دار و عضو دیگر هیئت رئیسه انتخاب شد.

اعطا افزود: مورد سوم که در رابطه با مصوبه دستورالعمل اعزام ماموران و هیئت‌های شهرداری تهران به خارج از کشور به عنوان مصوبه‌ای که شورای سوم داشته و از ترکیب کمیته 6 نفره، 2 نفر از اعضای شورای شهر باید انتخاب شوند در دستور کار قرار گرفت.

سخنگوی شورای شهر تهران اضافه کرد: شهربانو امانی و مجید فراهانی به عنوان دو عضو شورای شهر در کمیته نظارت بر سفرهای خارجی انتخاب شدند. این کمیته متشکل از معاون اداری و مالی شهرداری، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی، رئیس حراست، مدیر کل روابط و ارتباطات بین‌الملل شهرداری تهران و دو عضو از شورا است.

علی اعطا سخنگوی هیئت رئیسه شورای شهر در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه تا به حال لفظ بداخلاقی به جهت عکس‌های رسانه‌ای که در تمام دنیا مرسوم و در شوراهای قبل هم بوده است از اعضای شورای شهر به رسانه‌ها را ندیده بودیم و چرا از جایگاه هیئت رئیسه شورای پنجم شهر تهران این لفظ ناپسند به اصحاب رسانه داده می‌شود، گفت: به نظرم تذکر و تندی نبود و صرفا یک گلایه دوستانه بود (تبسم خبرنگار و بیان اینکه گلایه از جایگاه هیئت رئیسه با لفظ بداخلاقی رسانه‌ای مطرح نمی شود).

اعطا ادامه داد: هر کدام از همکاران به عنوان یک عضو می‌توانند نقطه نظر خود را اعلام کنند و تصور بنده این است که موضوع خیلی مهمی نبود و همان طور که شاهدیم شورای پنجم ارتباط خوبی با رسانه‌ها دارد و امیدواریم این ارتباط استمرار داشته باشد.

همچنین سخنگوی هیئت رئیسه شورای پنجم شهر تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر میزان سقف و کف تذکرهای اعضا در ابتدای جلسات که اشاره به تردد بالا و طولانی شدن تذکرات جلسه امروز داشت، بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مطرح شده هیئت رئیسه تصمیم‌ می‌گیرد که رسیدگی به موضوع نیاز به تذکرات بیشتر و یا کمتر دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار