‎شانس کسب مدال در مسابقات جهانی کاراته

سرمربی تیم ملی کاراته امید گفت: در مسابقات جهانی شانس کسب مدال را در همه وزن ها داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ شهاب سلطانی، سرمربی تیم ملی کاراته امید که برای برپایی اولین اردوی تیم ملی کاراته امید ایران در رشت حضور داشت، گفت: تیم ملی کاراته امید ایران با 5 کاراته کار و در 5 وزن از 4 آبان ماه در کشور اسپانیا در مسابقات جهانی شرکت می کند.

وی با بیان اینکه تا آغاز رقابت های امیدهای جهان، کاراته کاران به آمادگی کامل خواهند رسید، افزود: در این مدت روی کارهای بدنسازی، تکنیکی و تاکتیکی بیشتر کار خواهیم کرد تا وضعیت ملی پوشان را به بالاترین حد برسانیم.

سرمربی تیم ملی کاراته امید ایران گفت: کاراته کاران ملی پوش قبل از حضور در اردوی رشت، تیر ماه در مسابقات قزاقستان و پس از آن نیز در جام وحدت و دوستی ارومیه حضور داشتند و از آمادگی نسبی خوبی برخوردار بودند.

سلطانی اظهار داشت: تیم ملی کاراته در دوره گذشته رقابت های قهرمانی امیدهای جهان، سه مدال برنز کسب کرده بود اما امیدواریم که در مسابقات امسال، مدال های مرغوب تر و بیشتری را کسب کنیم.

وی افزود: هم اینک 11 کاراته کار در اردو حضور دارند که در نهایت 5 کاراته کار در قالب تیم ملی امید در مسابقات جهانی حضور می یابند که ملی پوشان کاراته، برای اولین بار در رقابت های امیدهای جهان شرکت می کنند.

سرمربی تیم ملی کاراته امید ایران بیان داشت: البته کاراته کاران با توجه به سن کم خود، تجربه بالایی دارند و مدال های قهرمانی امیدهای آسیا و جوانان جهان را در کارنامه ورزشی خود دارند.

سلطانی با اشاره به اردوی برپا شده در رشت گفت: خوشبختانه این اردو در سطح بسیار بالایی برگزار شد و همه امکانات آن نیز مناسب بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه گیلان از دیرباز یکی از قطب های برتر کاراته کشور بوده و افراد بسیار معروفی نیز هم اینک در رأس ورزش و هیات کاراته هستند و به همین دلیل برپایی اردوها در این استان در سطح بالایی برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ع

 

‎شانس کسب مدال کاراته در مسابقات جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.