اخوان: رسول نوید کیا با رفع سوء تفاهمات به تمرینات بازگشت

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: رسول نوید کیا با رفع سوء تفاهمات در تمرینات تیم حضور یافت و همراه بازیکنان تمرین می کند.

مهدی اخوان در گفتگو با فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت رسول نویدکیا اظهار کرد: نوید کیا از شعار هواداران ناراحت شده بود که با صحبت های مدیران و کادر فنی تیم سوتفاهمات برطرف شد و این بازیکن در تمرینات حضور یافت.

او ادامه داد: رسول نوید کیا بازیکن توانمندی است که می تواند به تیم سپاهان  کمک کند. براین اساس کرانچار از این بازیکن خواست که دوباره به تمرینات تیم برگردد و اتفاقات رخ داده گذشته را فراموش کند.

اخوان درباره وضعیت جذب علی کریمی تصریح کرد: فصل نقل و انتقالات تا چند روز دیگر به پایان می رسد و ما هم فرصت چندانی برای جذب بازیکن جدید نداریم. براین اساس تکلیف کریمی برای پیوستن به تیم ما امروز یا فردا مشخص می شود.

سرپرست تیم سپاهان درباره شکایت از عملکرد داوران لیگ برتر فوتبال بیان کرد: ما از کمیته داوران درخواست کردیم که داوران با تجربه برای بازی های ما بگذارند. همچنین شکایتی بابت قضاوت نادرست داوران به کمیته داوران نکردیم بلکه پیشرفت در داوری مدنظر ما است.

اخوان درباره عملکرد سپاهان در لیگ هفدهم فوتبال گفت:  کسب سه امتیاز در هر بازی جزء اهدافمان است اما سهل انگاری و اشتباهات داوری باعث شده که نتوانیم همه امتیازات را به دست آوریم. به هر حال تیم ما فراز و نشیب زیادی در لیگ برتر داشته است که امیدوارم در ادامه لیگ به ثبات لازم دست یابیم.

او درباره تعطیلات لیگ برتر بیان کرد: تعطیلات لیگ برتر به نفع تیم ما است چرا که کادر فنی در تعطیلات می تواند روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کند و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند.

سرپرست تیم سپاهان درباره بازی جام حذفی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی سختی برابر صنعت نفت آبادان پیش رو داریم و اگر در این بازی اشتباه کنیم خیلی زود از گردونه رقابت های جام حذفی کنار می رویم. براین اساس بازیکنان تیم ما برای کسب پیروزی  به مصاف حریف آبادانی خود می روند.

اخوان در پایان درباره وضعیت مهدی شریفی خاطر نشان کرد: خدمت سربازی شریفی نیم فصل اول به پایان می رسد و باید به تیم سپاهان بازگردد. این بازیکن با تیم ما قرارداد دارد و مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای حفظ این بازیکن باید با مدیران سپاهان مذاکره کنند. به هر حال مسئولان باشگاه مطابق با شرایط باشگاه در مورد وضعیت شریفی تصمیم می گیرند. 

انتهای پیام/

تکلیف علی کریمی فردا مشخص می شود 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار