رئیس تامین اجتماعی شهرستان بروجرد؛

کمبود شعب تامین اجتماعی در بروجرد و ازدحام جمعیت

رئیس تامین اجتماعی بروجرد گفت: در بروجرد یک شعبه تامین اجتماعی وجود دارد که ۴۴ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۱۶ هزار نفر جزو مستمری‌ها هستندودر مجموع ۱۷۰ هزار نفر از جمعیت بروجرد تحت پوشش قرار دارندو ۹ هزار و ۴۰۰ نفر راننده و ۶ هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش این بیمه هستند و خدمات مختلفی به آن‌ها ارائه می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سعادتی رئیس تامین اجتماعی شهرستان بروجرد تعداد مقرری بیمه بیکاری در بروجرد را هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: هر ماه یک میلیارد تومان به عنوان بیمه بیکاری و ۱۵ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران پرداخت می‌شود.

 رئیس تامین اجتماعی بروجرد با اشاره به طلب ۱۰۰ میلیارد تومانی این سازمان از دستگاه‌ها، اظهار کرد: از مهم‌ترین مشکلات در تامین اجتماعی بروجرد کمبود نیروی انسانی است که با توجه به حجم بالای کار، گاهی سبب ایجاد صفوف طولانی در این اداره می‌شود، چرا که این اداره فقط ۶۰ نیرو دارد و کمبود نیرو کاملا محسوس است.

 مدت‌ها پیش زمزمه ایجاد شعبه ۲ تامین اجتماعی در بروجرد به گوش رسید و ضرورت راه‌اندازی این شعبه مطرح شد، اما همچنان کمبود شعب و نیروی انسانی از مهم‌ترین مشکلات این سازمان است.

در بروجرد هم ۱۷۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که با توجه به این میزان جمعیت تنها یک شعبه در این شهر وجود دارد و سبب ازدحام جمعیت و ایجاد صفوف طولانی برای دریافت خدمات می‌شود.

 سعادتی به ساختمان قدیمی و فرسوده تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: نیاز است که یک ساختمان جدید با امکانات بیشتر در اختیار تامین اجتماعی قرار بگیرد.

تامین اجتماعی یکی از ادارات و سازمان‌هایی است که خدمات مختلفی از جمله بیمه بیکاری، بیمه کارگران ساختمانی و مستمری‌ها را به بیمه شده‌ها ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/م

ازدحام جمعیت  به دلیل کمبود شعب تامین اجتماعی در بروجرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.