معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی فارس خبر داد؛

پایان عملیات اجرایی ساختمان موزه تخصصی نورآباد تا بهمن ماه

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی فارس از اتمام عملیات اجرایی ساختمان موزه تخصصی نورآباد تا بهمن ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جمشید معینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی فارس در سفر خود به شهرستان نورآباد و در بازدید از طرح ساخت موزه این شهرستان گفت: با توجه به غنای تاریخی، طبیعی و فرهنگی موجود پس از چند سال وقفه روند ساخت موزه با پیگیری‌های این اداره کل مجددا از سر گرفته شد.

این مقام مسئول ادامه داد: این موزه در شرق شهر نورآباد در زمینی به مساحت تقریبی ۲ هزار متر مربع در دو طبقه در حال ساخت است که طبقه اول آن مشتمل بر گالری نمایش آثار، سالن کنفرانس و نمایشگاه‌های موقت است. همچنین در طبقه همکف این موزه تخصصی فضا‌های اداری، خدماتی، آموزشی و گنجینه امن قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی این موزه از طرف اداره کل هزینه شده است، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته عملیات ایجاد ساختمان موزه تا ایام دهه فجر به اتمام و پس از آن با تامین اعتبار مورد نیاز، موزه را تجهیز و به بهره برداری رسانیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی فارس در ادامه سفر خود به منظور بررسی ظرفیت‌های گردشگری، طبیعت گردی و بوم گردی این شهرستان از منطقه بوان بازدید و خواستار ساماندهی فضا‌های پذیرایی و اقامتی این منطقه شد.

انتهای پیام/ن

ساخت موزه نورآباد تا بهمن ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار