توضیحات فدراسیون فوتبال درباره بلیت فروشی دیدار ایران و سوریه

روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره بحث بلیت فروشی دیدار ایران و سوریه توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات فدراسیون فوتبال درباره بلیت فروشی دیدار ایران و سوریهبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره بحث بلیت فروشی دیدار ایران و سوریه توضیحاتی ارائه کرد.  

بر این اساس نکات ذیل به اطلاع می رسد:

1 _سامانه بلیت فروشی دیدار ایران و سوریه،همان سامانه ای است که در سال های گذشته بلیت فروشی مسابقات باشگاهی را برعهده داشته است. با این وجود همواره بر اساس اعلام قبلی در این باره، موضوع بلیت فروشی پیش رفته و بنابراین گزینه نهایی اعمال شده برای خرید بلیت تنها و تنها مختص آقایان بوده است. رویه ای که کمافی السابق در بازی های آتی هم اعمال خواهد شد.

2 _بر اساس اعلام شرکت توسعه هوشمند برهان مبین،خريد بليت توسط تعدادی از بانوان به علت عدم دسترسی اين سامانه به سايت ثبت احوال انجام پذيرفته است.فدراسیون فوتبال هم پس از اطلاع از این نقیصه، بلافاصله پیگیری های لازم را در این باره انجام داد.

3 _با این وجود، در صورتیکه تعدادی محدود از بانوان محترم بر اساس امکان نرم افزاری به وجود آمده بلیت تهیه کرده اند، نام و مشخصات آنان در سامانه به طور کامل موجود است و بلافاصله وجه دریافتی به آنها عودت داده خواهد شد.

4 _فدراسیون فوتبال تاکید می کند که هیچ برنامه ای برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی در دیدار ایران و سوریه وجود ندارد.

انتهای پیام/

نکات لازم برای تهیه بلیت دیدار تیم های فوتبال ایران و سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار