کره شمالی: هرگونه تلاش برای شناسایی محل موشک‌اندازهای ما چیزی جز یک رویای احمقانه نیست

روزنامه «رودونگ سینمون» نوشت تمرین نظامی ۲۴ اوت ارتش کره جنوبی برای هدف قرار دادن موشک‌انداز‌های متحرک کره شمالی «خنده‌دار» است.

کره شمالی: هرگونه تلاش برای شناسایی محل موشک‌اندازهای ما چیزی جز یک رویای احمقانه نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کره شمالی روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد هرگونه تلاش کره جنوبی و آمریکا برای شناسایی محل استقرار موشک اندازهای متحرک کره شمالی بی نتیجه خواهد بود.کره شمالی این بیانیه را در واکنش به تمرین نظامی اخیر کره جنوبی با هدف شناسایی محل موشک اندازهای متحرک کره شمالی و از بین بردن آنها بیان کرد.

نیروهای عملیات ویژه نیروی دریایی کره جنوبی 24 اوت به عنوان بخشی از تمرین های نظامی مشترک سالانه با آمریکا، تمرینی را با هدف نفوذ به خاک دشمن (کره شمالی)، شناسایی محل موشک اندازهای متحرک آن و از بین بردن این موشک اندازها برگزار کرد.

کره شمالی از موشک اندازهای متحرک برای جا به جا کردن موشک های بالستیک خود و جلوگیری از نظارت ماهواره های جاسوسی استفاده می کند.

روزنامه «رودونگ سینمون» که بلندگوی حزب حاکم « کارگران » کره شمالی به شمار می رود نوشت تمرین نظامی 24 اوت ارتش کره جنوبی برای هدف قرار دادن موشک اندازهای متحرک کره شمالی بی نتیجه و «خنده دار» است.

این روزنامه نوشت: «آمریکا و ژاپن همه امکانات جاسوسی خودشان را برای نظارت 24 ساعته بر ما به کار گرفته اند اما نتوانسته اند به زمان و مکان شلیک موشک های بالستیک کره شمالی پی ببرند. هرگونه تلاش برای شناسایی محل موشک اندازهای متحرک ما و از بین بردن آنها چیزی جز یک رویای احمقانه نیست.»

روزنامه رودونگ سینمون همچنین اقدامات ژاپن را برای تقویت سامانه های دفاع موشکی خود به منظور رهگیری موشک های بالستیک کره شمالی به شدت محکوم کرد.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار