خبرهایی از کیوکوشین ، کبدی ، فوتبال و تکواندو

تیم کیوکوشین ماتسویی آبادان با ۶ مدال طلا نایب قهرمان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛تیم کیوکوشین ماتسویی آبادان با ۶مدال طلا سه مدال نقره و سه مدال برنز مقام نایب قهرمانی تیمی را در مسابقات استانی (امیدیه) کسب کرد.

 اسامی مدال آوران :

اشکان خزایی ۸۰- بزرگسالان  اول.

عرفان خوب بخت ۴۵- جوانان  اول.

علی عبودی ۴۰- نوجوانان اول.

محمدرضا عبودی ۴۵-  نوجوانان اول.

علی دریس حمود ۴۰-خردسالان اول.

احمد علی مالکی ۳۰-خردسالان  اول.

سید محمد چنعانی زاده ۵۰- جوانان دوم.

امیر محمد جعفری ۳۵-  خردسالان دوم.

امیر مسعود یار احمدی ۴۰- نونهالان سوم.

امیرحسین دری ۳۵- خردسالان سوم.

محمد صادقی خواه وزن آزاد بزرگسالان سوم

بامربیگری: محمد قشقایی

 **بر خلاف اعلام قبلی ، نفت آبادان در جام حذفی شرکت می کند. بنا بر اعلام باشگاه فرهنگی ورزشی نفت اعلام کرد: بعد از برگزاری جلسه سرمربی و مدیرعامل تیم ، مقرر شد زردپوشان در جام حذفی حضور پیدا کنند .

 **درخشش تکواندو کاران خرمشهری در مسابقات استان. در پانزدهمین دوره این رقابت ها که در اهواز برگزار شد تیم 3 نفره خرمشهر در رده سنی 13 تا 15 سال با محمد حسین حطه ، دانیال خضیراوی و پارسا با مداد مقام دومی را کسب کرد .

**تیم بانوان کبدی آبادان که در رده سنی جوانان بعنوان نماینده خوزستان در رقابت های لیگ 2 شرکت کرده است پس از پیروزی مقابل گچساران به دور نهایی صعود کرد. خانمها جلیلیان - عیدانی - خنفری - جلیلی - ممبینی و عبدی - اعضای تیم کبدی بانوان آبادان را در اراک تشکیل می دهند.

**و در ادامه مسابقات فوتبال بزرگسالان باشگاه های آبادان ، اتحاد رمیله 4 بر 3 کیانانوش را برد و شهید جهان نژادیان در یک بازی پر گل 7 بر 3 از سد استقلال گذشت .

انتهای پیام/د

خبرهای ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.