عباسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

درخواست تشکیل جلسه ویژه برای رسیدگی به حادثه تصادف دانش آموزان هرمزگانی/ با مسئولان سهل انگار برخورد می‌شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضع ضوابط اردوهای دانش آموزی گفت: با افراد سهل انگار در این مورد برخورد قاطع داریم.

درخواست تشکیل جلسه ویژه برای رسیدگی به حادثه تصادف دانش آموزان هرمزگانی/ با مسئولان سهل انگار برخورد می‌شوداسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در مورد رسیدگی به وضعیت حادثه تصادف دانش آموزان هرمزگانی عنوان کرد: با توجه به اینکه چنین حادثه‌ای موجب آسیب جانی و فوت تعدادی از دانش آموزان شده  که این افراد سرمایه‌های جامعه محسوب می‌شوند، بنابراین باید پیگیری جدی در این زمینه انجام شود.

وی افزود: این مساله در کمیسیون آموزش و مجلس مطرح خواهد شد و اگر آموزش و پرورش دستورالعمل متقنی نداشته باشد باید نسبت به وضع آن اقدام کند.

عضو کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس گفت: آموزش و پرورش و مراجعه ذیربط باید نسبت به برنامه ریزی برای اردوها روی دادن این مساله پاسخگو باشد تا علت رانندگی در شب و عکس‌العمل راننده مشخص شود.

 عباسی با اشاره به اینکه اکنون مجلس در تعطیلات به سر می‌برد، تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع از رئیس کمیسیون درخواست کردیم تا جلسه‌ای ویژه برای رسیدگی به ابعاد مختلف حادثه تصادف دانش آموزان هرمزگانی برگزار شود.

 وی افزود: باید اردوهای دانش آموزی و دانشجویی طبق برنامه ریزی دقیق برگزار شود و از سهل انگاری مسئولان ذیربط نمی‌گذریم و پیگیر دستورالعمل اردوها و اجرای آن هستیم.

عضو کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس، یادآور شد: اگر لازم باشد دستورالعمل جدید یا حتی قانونی در مورد اردوهای دانش آموزی و دانشجویی وضع خواهیم کرد تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: علمی ، حادثه ، دانش آموز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار