نجات سه هزارغریق حاصل تلاش ۱۰۴ روزه ناجیان سواحل مازندران

ناجیان غریق در مدت ۱۰۴ روز سه هزار ۶۴۵ غریق را از امواج مرگبار خزر در ساحل مازندران نجات دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تیم‌های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز طرح کاهش غریق در سوم خرداد ۹۶ تا کنون موفق شدند سه هزار و ۶۴۵ غریق را از امواج مرگبار خزر نجات دهند.


وی افزود: در همین مدت نجاتگران هلال احمر ۲۰۳ مصدوم حوادث دریایی را به مراکز درمانی انتقال دادند و ۶ هزارو ۳۰۶ نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات ساحلی هلال احمر مازندران از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: برای اجرای عملیات امدادونجات ساحلی بیش از هزار ناجی غریق و نجاتگر جمعیت هلال احمر با بکارگیری ۳۱ دستگاه آمبولانس،۶۸ دستگاه موتورسیکلت،۱۵ فروند قایق نجات،۲۰ دستگاه جت اسکی، ۱۴ خودروی پشتیبانی و دو دستگاه خودروی نجات آرگو مشارکت دارند.


اکبری افزود: عملیات اجرایی طرح امداد و نجات ساحلی در ایام تابستان با مدیریت جمعیت هلال احمر استان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی مازندران در دست اجرا می‌باشد که تا کنون دستاورد‌های مهمی در کاهش غریق داشته است.


وی به همه مسافران و گردشگران ساحلی توصیه کرد هشدار‌های نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر اجتناب کنند.


انتهای پیام/آ


۳ هزار نفر از امواج خزر نجات یافتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار