رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد در نجف آباد مطرح کرد:

دست‌یابی به افق ۱۴۰۴ دانشگاه آزاد نیازمند تعمیق فکر جوانان انقلابی است

رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد با اشاره به افق ۱۴۰۴ این دانشگاه گفت: دستیابی به این هدف نیازمند ایجاد محیطی الهام‌بخش و پایبندی و تعمیق فکر و اندیشه جوانان پرشور و انقلابی با مبانی نظری و عملی آئین مقدس اسلام و مکتب اهل بیت(ع) است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌اکبر ولایتی به مناسبت برگزاری گردهمایی شمیم بصیرت در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد پیامی صادر کرد که در این پیام آمده است: جوانان گرانقدر، دانشجویان و فرزندان عزیزم، از اینکه در آستانه فصلی نو و فرارسیدن بهار دانش حول محور دین، اخلاق و فرهنگ گرد‌هم آمده‌اید خرسند و شادمانم و حضورتان را در این گردهمایی فرهنگی که مزین به نام " شمیم بصیرت" است ارج می‌نهم.

در ادامه این پیام آمده است: شایسته است قبل از هر چیز گرامی بداریم یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن انقلاب از جهان‌آرا تا حججی و شهدای عزیز اردوهای جهادی و به‌ویژه شهدای والا مقام دانشگاه آزاد اسلامی.

رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه تصریح کرده است: فرزندانم، بی‌تردید دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان میراث گرانمایه امام خمینی (ره) و بزرگترین دانشگاه حضوری جهان می‌تواند در افق 1404 به سبب زیرساخت‌های ارزشمند و سرمایه‌های بزرگ انسانی تأثیرگذارترین و پیشرفته ترین مرکز آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام باشد.

وی ادامه داده است: دستیابی به این هدف و ماموریت بزرگ نیازمند ایجاد محیطی الهام‌بخش و پایبندی و تعمیق فکر و اندیشه جوانان پرشور و انقلابی با مبانی نظری و عملی آئین مقدس اسلام و مکتب اهل بیت (ع) است.

ولایتی در ادامه پیام عنوان کرده است: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای فرهنگ به مثابه اکسیژن و هوا در جامعه است، لذا حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه علم و دانشگاه در گرو ایجاد محیطی برخوردار از هویت اسلامی متمسک به قرآن و عترت و پیشتاز در تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داده است: از این گردهمایی انتظار می‌رود شما جوانان عزیز پس از اتمام این دوره معرفت‌افزایی سفیران فرهنگی و چشمه‌های جوشانی از معارف دینی و تأثیرگذار در محیط دانشگاه بوده و با ایستادگی شجاعانه پای ستون استوار ارزش‌های و والای انقلاب و شهیدان با همت و عزم در این راه پیش بروید.

رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پایان آورده است: لازم می‌دانم از تلاش و مجاهدت معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر کلانتری، اساتید و شخصیت‌های محترمی که قبول زحمت فرموده و در این گردهمایی فرهنگی حضور خواهند یافت و همچنین زحمات و تلاش دست‌اندرکاران مجریان طرح در واحد نجف آباد صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری گردهمایی شمیم بصیرت در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.