بنابر اعلام رسانه‌های روس؛

پوتین در نشست مجمع عمومی سازمان ملل شرکت نخواهد کرد

رئیس‌جمهور روسیه در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد که ماه جاری در نیویورک برگزار می‌شود، شرکت نخواهد کرد.

پوتین در نشست مجمع عمومی سازمان ملل شرکت نخواهد کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی جروزالم پست؛ رسانه های روسی امروز شنبه اعلام کردند «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد که ماه جاری در نیویورک برگزار می شود، شرکت نخواهد کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که همواره یکی از منتقدان سازمان ملل است با حضور در این نشست درصدد جلب حمایت تمامی کشورها برای اصلاح بحران جهانی است. او همچنین در روز 18 سپتامبر میزبان جلسه سران حاضر در سازمان ملل خواهد بود. هنوز مشخص نیست که پوتین در این جلسه حضور یابد.

پیش از این نیز اخباری مبنی بر احتمال دیدار سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه و رکس تیلرسون، همتای آمریکایی وی در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در ماه سپتامبر سال جاری میلادی منتشر شده بود.

هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، 12 سپتامبر سال جاری میلادی در مقر اصلی سازمان ملل در نیویورک برگزار خواهد شد. سخنرانی‌های عمومی در این نشست از تاریخ 19 سپتامبر آغاز خواهد شد.


انتهای پیام/

 

حاضر نشدن رئیس‌جمهور روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار