پایان رقابت های جایزه بزرگ دوچرخه سواری کشور در مریوان

رقابت های جایزه بزرگ دوچرخه سواری جوانان و بزرگسالان کشور با حضور دوچرخه سواران المپیکی و آسیایی ایران و معرفی نفرات برتر در شهرستان مریوان به پایان رسید.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رقابت های جایزه بزرگ دوچرخه سواری جوانان و بزرگسالان کشور ظهر روز جمعه ۱۰ شهریورماه با معرفی نفرات برتر در شهرستان مریوان پایان یافت.

این رقابت ها با حضور دوچرخه سواران المپیکی و آسیایی و همچنین ورزشکاران عنوان دار ایران برگزار شد و ۶۵ رکابزن در دو رده سنی در مسافت های مختلف به مصاف هم رفتند.

رده سنی جوانان در مسافت ۴۰ کیلومتر و دوچرخه سواران بخش بزرگسالان به مسافت ۷۲ کیلومتر با مسیرهای از قبل تعیین شده در شهرستان مریوان به رقابت پرداختند.

رقابت های جایزه بزرگ دوچرخه سواری جوانان و بزرگسالان کشور ساعت ۹ صبح از میدان استادیوم آغاز شد و دوچرخه سواران با گذر از مسیر ۸ کیلوکتری به صورت رفت و برگشت مسابقات خود را برگزار کردند.

در پایان در رده سنی جوانان، علی اصغر موسی زاده از آذربایجان شرقی، پوریا شهسواری از تهران و بهنام آبیار از زنجان به ترتیب سکوهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش بزرگسالان، سعید صفر زاده از آذربایجان شرقی عنوان نخست را کسب کرد، حسین ناطقی از اصفهان در جایگاه دوم قرار گرفت و مهدی سهرابی از زنجان نیز صاحب مقام سوم این رقابت ها شد.

بر اساس این گزارش، در رده سنی جوانان، به ۱۵ ورزشکار این رقابت ها و همچنین در بخش بزرگسالان به رکابزنان اول تا بیستم جوایز نقدی اهداء شد.

رقابت های جایزه بزرگ دوچرخه سواری جوانان و بزرگسالان کشور به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان و فرمانداری، همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر مریوان برگزار شد.

گفتنی است، طبق توافق اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و فدراسیون دوچرخه سواری با توجه به شرایط مناسب مریوان برای برگزاری این رشته ورزشی مصوب شد که از سال آینده رقابت ها به صورت بین المللی برگزار و در تقویم سالانه فدراسیون گنجانده شود.

انتهای پیام/م

معرفی نفرات برتر رقابت های جایزه بزرگ دوچرخه سواری کشور در مریوان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.