چین از گزارش جدید آژانس درباره پایبندی ایران به برجام استقبال کرد

وزارت خارجه چین با استقبال از گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران، ابراز امیدواری کرد همه طرف‌های برجام همچنان به آن پایبند بمانند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت خارجه چین،  سخنگوی وزارت خارجه چین با استقبال از تایید دوباره تبعیت ایران از برجام در گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ایران، ابراز امیدواری کرد همه طرف‌های برجام همچنان به عمل به تعهدات خود ادامه دهند.

هوآ چونینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین، یکم سپتامبر ۲۰۱۷ (جمعه، ۱۰ شهریور) در نشست خبری هفتگی در پاسخ به درخواست یک خبرنگار برای اظهارنظر درباره تایید دوباره تبعیت ایران از برجام در گزارش اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: «چین تازه‌ترین گزارش مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را که در آن، یک بار دیگر تبعیت ایران از برجام تایید شده، ملاحظه کرده است. چین از این امر استقبال، و از تلاش‌های ایران و آژانس تمجید می‌کند.»

او افزود: «ما امیدواریم همه طرف‌های مربوط بتوانند به اجرای (مفاد) برجام ادامه دهند و آژانس بتواند به عمل به تعهدات خود با نگرش غیرمغرضانه، بی‌طرفانه و حرفه‌ای ادامه دهد.»

انتهای پیام/

استقبال چین از گزارش جدید آژانس درباره ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
مرگ بر امریکااا
آخرین اخبار