اهدای 6 دستگاه دیالیز توسط خیر تهرانی به بیمارستان های گیلان

یک خیر تهرانی 6 دستگاه دیالیز به بیمارستان های گیلان اهدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  نکونام معاون امور استان های انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور در مراسم اهدای دستگاه های دیالیز در بیمارستان شهید بهشتی آستارا گفت: از 6 دستگاه دیالیز اهدایی به گیلان سه دستگاه به بیمارستان شهید بهشتی آستارا اهدا شد.

 وی افزود : سه دستگاه دیگر در اختیار انجمن حمایت از بیماران کلیوی گیلان قرار گرفت تا به بیمارستان هایی که نیازمند دستگاه دیالیز هستند اهدا شود.

معاون امور استان های انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور همچنین با بیان اینکه تا پایان ماه جاری یک خیر دیگر نیز یک دستگاه دیالیز به بیمارستان شهید بهشتی آستارا اهدا خواهد کرد افزود : ارزش هر دستگاه دیالیز اهدایی 577 میلیون ریال است.

نکونام با بیان اینکه از 15 دستگاه دیالیز بیمارستان آستارا، سه دستگاه از کار افتاده است گفت : با اهدای سه  دستگاه دیالیز، مشکل بیماران دیالیزی این شهرستان رفع می شود.

وی با اشاره به اینکه آستارا بعد از شهرستان بندرانزلی از نظر تعداد بیماران کلیوی رتبه دوم  گیلان را دارد تصریح کرد : آستارا 63 بیمار کلیوی دارد که تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران کلیوی این شهرستان هستند.

 

انتهای پیام/م.ع

اهدای 6 دستگاه دیالیز به بیمارستان های گیلان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.