تقدیر رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست از ظریف

عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست به دلیل حمایت اخیر محمدجواد ظریف از یوزپلنگ ایرانی از وی تقدیر کرد.

تقدیر رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست از ظریف به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در فضای مجازی تصویری از نامه عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست  خطاب به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در حال دست به دست شدن است.

کلانتری در این نامه  از پیام ویدیویی وی که به‌ مناسبت فرا رسیدن  نهم شهریورماه  روز ملی یوزپلنگ ایرانی منتشر کرده بود تقدیر و تشکر کرد.

در متن نامه آمده است:

"با احترام فراوان عطف به پیام ویدیویی جنابعالی در مورد یوز پلنگ ایرانی به مناسبت روز نهم شهریورماه که در تقویم به همین نام ثبت شده است، بر خود لازم می دانم از توجه و اندیشه والای آنجناب در مسیر ارتقای مسایل محیط زیستی تقدیر و تشکر کنم. امیدوارم همواره از توجه و نظرات آن جناب نسبت به محیط زیست بهره‌مند بود که مایه دلگرمی علاقمندان و دوستداران محیط زیست خواهد شد."

لازم به ذکر است؛ محمد جواد ظریف 2 روز پیش در پیامی ویدیویی در صفحه اینستاگرامش گفته بود:

"نهم شهریورماه روز ملی یوزپلنگ ایرانی است. این روزها ما با چالش های جدی محیط زیستی مثل خشکسالی و پدیده گرد و غبار که بسیاری از هموطنانمان را به شدت رنج می دهد مواجه هستیم. این چالش‌ها بیانگر این واقعیت است که ما در گذشته با محیط زیست خودمان و با مخلوقات خداوند که در استفاده از این محیط زیست با ما شریک هستند، مهربان نبوده‌ایم. یوزپلنگ ایرانی یک گونه زیستی در خطر، یکی از این نمونه‌هاست. تلاش ما برای حفظ یوزپلنگ ایرانی نشان‌دهنده آشتی مجدد ما با محیط زیست و زیستن در یک محیط مهربان تر با همه مخلوقات خداوند است".

 تقدیر رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست از ظریف

انتهای پیام/

پیام رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست خطاب به محمدجواد ظریف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
عالی
آخرین اخبار